اخبار ورزشی

مصلح: استقلال فقط دو تا شوت زد

بازیکن سرشناس تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به عملکرد کوپال ناظمی اعتراض کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌ سه”، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در میکسدزون ورزشگاه آزادی در واکنش به شکست 2 بر یک برابر استقلال که با گل تماشایی بلانکو در ثانیه‌های پایانی مسابقه رقم خورد، با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: بازیکن ما در موقعیت تک به تک با دروازه بان است، بازیکن استقلال خطا می‌کند، بعد چون بازیکنان خط جلویی ما جوان هستند و اعتراض نمی‌کنند، یکی به داور نمی‌گوید کارت زرد دوم را بده و اخراج کن. من باید از وسط زمین بدوم، 70 متر از عقب زمین، 15 ثانیه طول می‌کشد و دیگر به او کارت نمی‌دهد. بچه های ما اینقدر خوب و باادب هستند. به آنها ولی گفتم وقتی می‌بینید خطایی برای تیم حریف می‌شود، 50 نفر روی داور می‌ریزند، خب شما محترمانه بگویید کارت زرد را بده و بازیکن استقلال را اخراج کن.

شایان ادامه داد: خب شما بازی را ببینید. دقیقه 78 بازی. بازی دست ماست. استقلال دو تا شوت زد که رفت توی گل ما و ما 5،6 موقعیت صد در صد گل داشتیم. بازی را اگر بخواهند کارشناسان تحلیل کنند، استقلال توپ را به کناره‌ها می‌برد و توپ‌ها را روی دروازه می‌ریختند و ما دفع توپ می‌کردیم. کار دیگری نمی‌توانستند انجام بدهند.

مصلح با انتقاد دوباره از داور اضافه کرد: حالا کوپال دوست ماست و اشتباه هم کرد. اما امیدوارم این اشتباهات ادامه‌دار نشوند و یقه ما را نگیرد. تیم ما تیم خوبی است و جوان هستند و کسی صحبت نمی‌کند. 

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به اینکه چقدر اتفاقات و حواشی بازی رفت دو تیم در پرحاشیه شدن این مسابقه اثرگذار بوده، بیان کرد: ما برای این چیزها بازی نمی‌کنیم. تیم ما هدفش کسب رتبه ششم جدول بوده است و در حال تلاش برای رسیدن به همین رتبه هستیم. امیدوارم هر تیمی درباره خودش یا رقیب خودش صحبت کند. مثلا مربی تیمی درباره ما صحبت کرده و بازی خودشان را باختند. شما باید بازی را خودت ببری و بعد از تیم دیگری انتقاد کنی. هدف ما رتبه ششم جدول است و برای آن تلاش می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا