اخبار ورزشی

مس رفسنجان مقابل آلومینیوم هت‌تریک کرد!

تیم فوتبال مس‌رفسنجان سومین برد در یک فصل فوتبالی را مقابل آلومینیوم به دست آورد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس‌رفسنجان با دو پیروزی رفت و برگشت در لیگ برتر و یک پیروزی در جام حذفی سه پیروزی متوالی مقابل آلومینیوم اراک به دست آورد و در دوئل مقابل این تیم برنده شد.

مس رفسنجان در بازی رفت لیگ برتر با گل‌های سجاد شهباززاده و جلال‌الدین علی محمدی دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و توانست اولین پیروزی فصل مقابل این تیم را در هفته پنجم مسابقات به دست آورد.

دومین پیروزی آنها مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک رقم خورد و در آن مسابقه مهدی ترکمان گل اول مس رفسنجان را به ثمر رساند و منتظر محمد با دو گل فوق‌العاده پیروزی این تیم در بازی برگشت را رقم زد.

سومین مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد که در وقت‌های قانونی و تساوی با نتیجه تساوی کار به پایان رسید اما در نهایت نارنجی‌پوشان با پیروزی در ضربات پنالتی سومین برد خود را به دست آوردند و به فینال مسابقات صعود کردند.

با توجه به حساسیت دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقه بزرگترین و حساس‌ترین برد مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک بود آن هم در شرایطی که اراکی‌ها موقعیت.های خوبی برای گلزنی داشتند و حمایت هوادارانشان را هم همراه خود داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا