اخبار ورزشی

مسی: رئال بهترین تیم حال حاضر جهان است

لیونل مسی، کاپیتان سابق بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید در حال حاضر بهترین تیم جهان است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی پس از قهرمانی اخیر رئال مادرید در چمپیونزلیگ با برتری بروسیا دورتموند در فینال ومبلی، از تمجید تیم مادریدی دریغ نکرد.

این فوق ستاره آرژانتینی در مصاحبه‌ای مجله اینفوبائه اعلام کرد که رئال مادرید در حال حاضر بهترین تیم جهان است.

مسی گفت: “اگر بخواهیم درباره نتایج صحبت کنیم، مادرید بهترین تیم جهان است و اگر بخواهیم درمورد نوع بازی صحبت کنیم، من شخصاً منچسترسیتی را با پپ گواردیولا دوست دارم و فکر می‌کنم هر تیمی که گواردیولا در آن حضور داشته باشد، به‌خاطر نگرش، نحوه تمرین و عملکرد او خاص خواهد بود.”

جام جهانی 2026؟

این بستگی به احساس من، اینکه از نظر جسمی چگونه هستم و اینکه درمورد خودم واقع بین باشم، دارد. و اینکه بدانم آیا توانایی رقابت و کمک به هم تیمی‌های را دارم یا نه.

قهرمانی در جام جهانی قطر؟

زندگی ادامه دارد. من باید در پاریس ادامه می‌دادم، باید اینجا زندگی می‌کردم و به تلاش برای رسیدن به قهرمانی ادامه می‌دادم. اکنون چالش دیگری با تیم ملی داریم که بتوانیم برای قهرمانی کوپا آمه‌ریکا تلاش کنیم. اما در عین حال قهرمانی جهان هستیم. از این قهرمانی طوری احساس رضایت کردم که انگار به همه چیز رسیده‌ام.

استفاده از مشاوره روانشناسی دوران حضور در بارسلونا؟

حقیقت این است زمانی که مدت‌ها پیش در بارسلونا بودم پیش مشاور رفتم، هرگز آن را امتحان نکرده بودم، بسیار تمایلی به همه این طور چیزها نداشتم. من آن را دوست نداشتم. آدمی هستم که همه چیز را در خود نگه می‌دارم. حقیقت این است که وقتی پیس روانشناس رفتم برای من خیلی خوب بود، خیلی دوستش داشتم و خیلی به من کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا