اخبار ورزشی

مدتی به دلیل افسردگی دوست نداشتم فوتبال بازی کنم

پاتریک، مدافع اسپانیایی لاتزیو، می‌گوید مدتی از دوران حضورش در این باشگاه از افسردگی و حملات عصبی رنج برده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، این مدافع میانی قبلاً در مورد مبارزات خود با مشکلات روانی صحبت کرده است و به دوره قرنطینه، زمانی که کووید برای اولین‌بار در مارس ۲۰۲۰ ایتالیا را در بر گرفت، به‌عنوان محرک این مشکلات اشاره کرد.

پاتریک این هفته در گفت‌وگو با تلویزیون لاتزیو به جزئیات بیشتری در مورد آنچه که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد پرداخت و سعی داشت به همه وانمود کند که حالش خوب است.

او گفت: «برای مدتی حملات عصبی داشتم. بعد از آن صبح بیدار می‌شدم و هیچ تمایلی به انجام هیچ کاری نداشتم، تمام حس لذت بردن از زندگی را از دست داده بودم.

آخرین کاری که می‌خواستم انجام دهم این بود که فوتبال بازی کنم. گاهی اوقات خیلی خوب بودم، چون بقیه مصدوم بودند و باید بازی می‌کردم، احساس می‌کردم نباید کسی را ناامید کنم.

به خودم گفتم چطور می‌توانم فقط به این دلیل که چنین احساسی دارم بازی نکنم؟ تسلیم شدن خیلی آسان بود و جنگیدن سخت. من در آن زمان در شرایط بدی بودم، اما این تجربه باعث شد من به چیزی تبدیل شوم که امروز هستم. اگر با این ترس‌ها مقابله نمی‌کردم، تا این حد بالغ نمی‌شدم.»

پاتریک اخیراً ۳۱ ساله شده است. او از سال ۲۰۱۵ در لاتزیو حضور دارد و قبلا هم در آکادمی جوانان ویارئال و بارسلونا بازی کرده است. قرارداد او با لاتزیو تا ژوئن ۲۰۲۷ اعتبار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا