اخبار ورزشی

مجری انگلیسی گلزنکرشن را مسخره کرد

اظهارنظر کاوه صلح‌کل، خبرنگار اسکای اسپورتس، در مورد شهر گلزنکرشن، در رسانه‌های آلمانی بازتاب داشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، یورو 2024 نه تنها طرفدارانی را از سرتاسر جهان برای بزرگ‌ترین مهمانی تابستانی فوتبال به آلمان آورده، بلکه خبرنگاران از کشورهای دیگر نیز برای گزارش به سمت شهرهای این کشور سرازیر شده‌اند. یک خبرنگار انگلیسی برداشت‌های خود را از گلزنکرشن شرح داده و این قضیه سروصدا به پا کرده است.

کاوه صلح‌کل، مجری انگلیسی اسکای اسپورتس، که متولد لندن است با مقایسه دو شهر مونیخ و گلزنکرشن، حاشیه‌ساز شد.

این روزنامه نگار عصر جمعه برای بازی افتتاحیه آلمان مقابل اسکاتلند (5-1) در مونیخ بود و از مرکز باواریا گزارش داد. کاوه در مورد مونیخ گفت: «مونیخ یک شهر باورنکردنی است.»

سپس او به سمت گلزنکرشن رفت. جایی که امشب انگلیس برابر صربستان به میدان خواهد رفت. بازی در ورزشگاه تیم شالکه برگزار خواهد شد و صلح‌کل گفت: «باید کمی مراقب حرف‌هایم باشم. چون نمی‌خواهم به مردم خوب گلزنکرشن توهین کنم. گلزنکرشن کاملاً در تضاد با مونیخ است. زیرا اکنون در قلب صنعتی آلمان هستیم، جایی که البته دیگر کارخانه‌های فولاد و معادن زغال سنگ نیستند و واقعا چیز زیادی در گلزنکرشن باقی نمانده است.»

با این حال او حداقل استادیوم را برجسته کرد که در سال 2001 به عنوان یکی از اولین ورزشگاه‌های چند منظوره در آلمان افتتاح شد: «به غیر از این ورزشگاه، واقعاً چیز زیادی نمی‌توان در مورد این شهر گفت.»

علاوه بر سه بازی گروهی، یک بازی از مرحله یک هشتم نهایی نیز در شالکه برگزار خواهد شد. اگر انگلیس در گروه اول شود، دوباره در گلزنکرشن بازی خواهد داشت و صلح‌کل احتمالاً آن را دوست ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا