اخبار ورزشی

مجتبی حسینی آخرین مانع برای انتقال لیموچی به پرسپولیس

خبر ورزشی

به گزارش خبرورزشی، باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال رایزنی برای به خدمت گرفتن مهدی لیموچی است. هافبک – مهاجم موفق فصل گذشته آلومینیوم که عملکرد خوبی داشت و مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار گرفت. 

در همین راستا مدتی قبل بود که باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه آلومینوم به شکل رسمی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شد. باشگاه پرسپولیس در این درخواست رسمی اعلام کرد علاوه بر پرداخت مبلغ ۳.۵ میلیاردی رضایت نامه لیموچی با انتقال قطعی دو بازیکن قرضی خود یعنی احمد گوهری و ابوالفضل سلیمانی نیز موافقت خواهد کرد. پیشنهادی که موردتوجه رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینوم هم قرار گرفت اما او همه چیز را به اعلام موفقیت مجتبی حسینی سرمربی تیمش موکول کرد.

در تایید این مطلب محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: «تمام بازیکنان آلومینیوم تحت قرارداد با باشگاه هستند و هر تیمی که خواهان جذب بازیکن ماست باید رضایت باشگاه هم جلب کند ما تنها در صورتی اجازه خروج به بازیکنی را خواهیم داد که ابتدا مجتبی حسینی با توجه به مصلحت باشگاه و با در نظر گرفتن جایگزین مناسب از آن بازیکن اعلام بی نیازی کند و پس از آن با مذاکراتی که صورت خواهد گرفت رضایت نامه برای باشگاه جدید صادر می‌شود. در مورد لیموچی  تنها باشگاهی که به ما نامه زده پرسپولیس است و ما هم منتظر جلسه نهایی با حسینی هستم تا او به عنوان سرمربی بگوید جایگزینی برای لیموچی دارد یا ندارد، بعد از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم»

به هر روی به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خوبی به آلومینومی ها داده و علاوه بر پرداخت مبلغ ۳.۵ میلیارد حاضر شده تا رضایت نامه قطعی دو بازیکن خود را نیز برای این باشگاه صادر کند. حال باید دید در نهایت مجتبی حسینی موافقت خود را با این انتقال اعلام می کند یا قصد دارد بازیکن ۲۴ ساله تیمش که شور و اشتیاق عجیبی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد را یک فصل دیگر در آلومینوم نگه دارد.

 فکر و ذهن پرسپولیس درگیر خرید بمب ۲۴ ساله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا