اخبار ورزشی

ماشاریپوف در بازی با مس از فوتبال لذت برد!

حضور ماشاریپوف در پست هافبک اجازه خودنمایی و عملکرد فوق‌‌العاده را برای این بازیکن فراهم کرد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال در بازی با مس‌رفسنجان در پست جدیدی به میدان رفت و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و عملکرد چشم نوازی در میانه میدان به نمایش گذاشت.

ماشاریپوف پیش از این مسابقه به عنوان مهاجم سایه در ترکیب استقلال حاضر می‌شد و توپ‌های زیادی در اختیار او قرار نمی‌گرفت و بیشتر در بین مدافعان حریف به دنبال فضاسازی و دریافت توپ بود اما در بازی با مس‌رفسنجان در نقش هافبک هجومی ظاهر شد و تمام حملات استقلال توسط او پایه ریزی می‌شد و بازگشت به عقب حملات استقلال را طراحی می‌کرد.

ماشاریپوف در پستی به میدان رفت که تخصص بالایی در آن دارد  و در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی خود بهترین نمایش را در این پست و وینگر راست داشته است و همین موضوع توانایی‌های او را بیشتر شکوفا کرد و حضور او در ترکیب استقلال کاملا به چشم آمد.

عملکرد خوب ماشاریپوف در این مسابقه دیگر مهره‌های هجومی استقلال را هم تحت تاثیر قرار داده بود و آنها هم در فاز هجومی نمایش خوبی داشتند و استقلال در فاز هجومی موقعیت‌های بیشتری خلق کرد، روان‌تر بازی کرد و زهردارتر از همیشه بود.

ماشاریپوف در این مسابقه از حضور در زمین لذت برد، توپ‌ها به او ختم می‌شد، جریان مسابقه را در اختیار داشت، لمس توپ فراوانی داشت و موقعیت‎‌‌های خوبی خلق کرد و سرحال‌تر از همیشه در ترکیب استقلال حضور پیدا کرد.

با توجه به درخشش ماشاریپوف در این مسابقه شاید در بازی‌های بعدی از او در خط هافبک استفاده شود و روی توانایی‌های هجومی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا