اخبار ورزشی

لیونل مسی نام دوست و دشمن خودش را اعلام کرد/ این ستاره مطرح بیشتر از همه من را عصبانی کرده! +تصاویر

خبر ورزشی

مسی در طول این سال‌ها با تعدادی از چهره‌های افسانه‌ای در زمین بازی حضور داشت و دوران حرفه‌ای‌اش از بارسلونا شروع شد، از پاری‌سن‌ژرمن گذشت و به اینترمیامی رسید. او همچنین ۱۸۲ بازی ملی برای کشورش انجام داده و در این مسیر قهرمانی جام جهانی و کوپا آمریکا را به دست آورد.

مسی در گفت‌وگو با آبیتاره در مورد حریفی که بیشتر از همه او را آزار می‌داد صحبت کرد: درگیری‌های زیادی با سرخیو راموس داشتیم؛ چند بار دعوا کردم… او بیشتر از همه من را عصبانی می‌کرد. بعد از آن هم‌تیمی شدیم، اما همیشه در ال‌کلاسیکو با هم درگیر می‌شدیم. آنها بازی‌های پرتنشی بودند.

مسی بعد از معرفی سرسخت‌ترین دشمن خود، دوستانش را نیز معرفی کرد. او در کنار سرخیو آگوئرو در ترکیب تیم ملی آرژانتین بزرگ شد و بعد از اینکه عارضه قلبی باعث شد که یار دیرینه‌اش مجبور به بازنشستگی شود، دیگر با کسی هم‌اتاقی نشد. مسی افزود: از زمانی که آگوئرو از فوتبال بازنشسته شد، در اردوی تیم ملی تنها می‌خوابم: دیگر هم اتاقی ندارم.

مسی در حال حاضر مشغول آماده‌سازی برای بازی‌های ملی است و آرژانتین آماده است تا روز پنجشنبه مقابل کانادا در کوپا آمریکا بازی کند. او پس از پایان رقابت‌ها به MLS بازخواهد گشت و شاید راموس که به عنوان بازیکن آزاد سویا را ترک کرده، در ایالات متحده به او ملحق شود.

 مسی: خجالت می‌کشم انگلیسی صحبت کنم!

لیونل مسی نام دوست و دشمن خودش را اعلام کرد/ این ستاره مطرح بیشتر از همه من را عصبانی کرده! +تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا