اخبار ورزشی

قیمت سرمربی سابق تیم ملی در فوتبال ایران بالا رفت!

خبر ورزشی

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره گزینه‌های مربی‌گری این تیم سرانجام اعتراف کرد که با یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی مذاکراتی داشته است. طبق ادعای نصیرزاده، میان گزینه‌های خارجی دراگان اسکوچیچ و آندرئا استراماچونی مبالغ بسیار بالایی پیشنهاد دادند که با مخالفت باشگاه تراکتور مواجه شد.

همان‌طور که می‌دانید فوتبال ایران برای برخی چهره‌های خارجی، به معدن درآمدزایی تبدیل شده است. از جمله استراماچونی که یک قرارداد فوق حرفه‌ای با استقلال منعقد کرده بود و موفق شد با کمترین حضور روی نیمکت این تیم، بیشترین مبلغ یورویی را نصیب خود کند.

اسکوچیچ هم که روزگاری تصورش را نمی‌کرد در ایران مربی‌گری کند، برای اولین بار با یک دستمزد بسیار پایین و شرایط زندگی کاملا معمولی در بندرانزلی و تیم ملوان مشغول به کار شد. ملوان اما به سکوی پرتاب این مربی تبدیل شد تا جایی که سکان هدایت تیم‌های فولاد خوزستان، خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان را بر عهده گرفت. نقطه اوج حضور او در فوتبال ما هم سرمربی‌گری در تیم ملی بود؛ اتفاقی که در تصورات اسکوچیچ هم نمی‌گنجید.

دراگان حالا سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله‌های کرواسی است که در فوتبال آن کشور، شغل خوبی محسوب می‌شود؛ طبعا اسکوچیچ دیگر حاضر نیست با قرارداد ۱۰۰ و ۲۰۰هزار دلاری راهی ایران شود. قیمت این مربی به اندازه کافی در کشور ما بالا رفته و این فوتبال که برای خیلی‌ها نان و آب دارد، به دراگان اسکوچیچ هم حسابی ساخت.

 حمله همه‌جانبه به رکورد خاطره‌انگیز دراگان اسکوچیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا