اخبار ورزشی

قلعه‌نویی: فوتبال چرا ندارد آقای میثاقی/ در تلگرام، اکرم عفیف را آنالیز کرده بودیم!

خبر ورزشی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران امشب مهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود تا در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا صحبت کند.

قلعه نویی در پاسخ سوال محمدحسین میثاقی در خصوص نحوه بازی تیم مقابل قطر گفت: در دیدار با قطر ما در تمام لحظات بازی‌ از لحاظ آماری بهتر بودیم اما درست نیست بگوییم چرا برنده نبودیم. چون فوتبال چرا ندارد! فوتبال یک روز برد دارد و یک روز باخت. تیم ملی آلمان سال‌هاست که افت کرده و  انگلیس که فوتبال را به جهان آورد اسال‌هاست قهرمان نشده است.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: تاکتیک متیم مقابل قطر به هیچ عنوان بازی مستقیم نبود و اتفاقا این قطری‌ها بودند که رو به بازی مستقیم آوردند اما ما فقط در دقایق پایانی بازی مستقیم کردیم. بعد از گل مساوی در برابر قطر نیز از فرم بازی راضی بودیم و به خاطر همین تعویض نکردیم. این نکته را هم بدانیدکه  در ایجاد موقعیت برابر قطر در جام ملتها از بازی دوستانه با آنها بهتر بودیم.

قلعه‌نویی در خصوص انتقادها در خصوص کنترل نکردن تک ستاره تیم ملی قطر یعنی اکرم عفیف نیز گفت: در گروه تلگرامی، اکرم عفیف را آنالیز کرده بودیم؛‌ حالا اینکه گل زد فوتباله دیگه، پلی‌استیشن نیست که!

بخش‌های دیگر صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر:

  • قلعه‌نویی: تا کنون فقط من و قطبی عذرخواهی کرده‌ایم/ هیچ سرمربی مثل خودم نمی‌شناسم
  • اتفاق عجیب در جلسه ارنج نهایی تیم ملی/ این حرکت قلعه‌نویی منطقی بود؟
  • قلعه‌نویی تکذیب کرد: شرط در قرارداد من؟ چنین چیزی وجود نداشت!
  • تسلیت سرمربی تیم ملی به منتقد بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا