اخبار ورزشی

قرار ملاقات کریم انصاری‌فرد با سرمربی امارات

کریم انصاری‌فرد با پائولو بنتو هفت سال پیش با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشتند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین بازی از دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از گروه C، فردا تیم ملی کشورمان ایران به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.
این جدال جدای از تاریخچه و نتایج رودرروی این، برای کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و پائولو بنتو سرمربی پرتغالی امارات یک قرار ملاقات خاص خواهد بود.

در آغاز فصل ۲۰۱۶/۱۷ بود که بنتو به‌عنوان سرمربی تیم المپیاکوس یونان درخواست جذب کریم انصاری‌فرد را صادر کرد و این مهاجم ایرانی در طی ۹ بازی سه‌بار موفق به گلزنی شد. این همکاری چندان طولانی نبود چرا که بنتو پس از فصلی که این تیم را قهرمان یونان کرد، در فصل ۲۰۱۶/۱۷ با حضور کریم انصاری‌فرد مقداری متزلزل نشان داد تا جایی که در غیبت مهاجم ایرانی تیمش در سه هفته متوالی با آاک، پانیونیوس و پائوک جدال داشت متحمل سه شکست شد تا سران این تیم از ادامه همکاری با این مرد پرتغالی صرف نظر کنند.

1981797

حال پس از اینکه پیش‌تر با بنتو به‌عنوان سرمربی کره‌جنوبی سه مرتبه دیدار داشت، حال برای چهارمین‌بار به مصاف سرمربی قدیمی خودش می‌رود. از نکات قابل توجه فصل ۲۰۱۶/۱۷ لیگ یونان این است که در آن مقطع خوزه مورایس سرمربی سپاهان در آاک، مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر در پانیونیوس، استراماچونی سرمربی سابق استقلال در پاناتینایکوس، ساپینتو در آترومیتوس و همچنین مسعود شجاعی به‌عنوان بازیکن پانیونیوس در این لیگ حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا