اخبار ورزشی

قاتل سپاهان بازی امروز را از دست داد

هافبک آلومینیوم اراک به دلیل محرومیت دور از فهرست تیمش مقابل سپاهان است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در حالی که روند خوبی در دور رفت دنبال می‌کرد و شانس زیادی برای قهرمانی داشت، پس از شکست مقابل آلومینیوم در هفته چهاردهم لیگ برتر سیر نزولی طی کرد و باخت غیرمنتظره‌ای داشت که تک گل اراکی‌ها را در آن بازی، عارف حاجی‌عیدی به ثمر رساند ولی این بازیکن امروز برابر طلایی پوشان غایب است.

عارف حاجی‌عیدی که پیش از این در تمام مسابقات این فصل برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و عملکرد موثری در ترکیب تیمش ارائه کرده بود، در بازی رفت مقابل سپاهان با نظر سیدمجتبی حسینی در یک پست غیر تخصصی به کار گرفته شد و در خط حمله قرار گرفت که این کار جواب داد و او توانست گل سه امتیازی تیمش را در نقش جهان بزند.

او که بیشتر در پست هافبک دفاعی برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و در صورت کمبود بازیکن در پست دفاع میانی هم بازی کرده بود، در بازی رفت مقابل سپاهان مهاجم نوک تیمش بود که در لحظات پایانی مسابقه توانست پاس مهدی لیموچی را با حرکت در عرض و شوت فنی تبدیل به گل کند.

حاجی‌عیدی در دیدار اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان هم با وجود نمایش خوبی که در میانه زمین داشت، اما به دلیل درگیری لفظی با علیرضا علیزاده به یکباره با کارت قرمز مستقیم از سوی داور مواجه شد تا بازی با سپاهان را از دست بدهد و فرصت گلزنی دوباره را نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا