اخبار ورزشی

«فودبال» لمپنی!/ بازگشت به عصر چاله‌میدانی و عربده‌کشی

خبر ورزشی

«فودباله دیگه»! احتمالا این جمله را در این چند روز بارها شنیدید. دوشنبه‌شب بارها از زبان سرمربی تیم ملی، امشب هم در میکسدزون استادیوم آزادی و از زبان شجاع خلیل‌زاده. البته کاپیتان تراکتور چند ثانیه بعد چنان از کوره در رفت و عربده می‌کشید که حس کردیم این هم جزئی از فودباله دیگه!

مدافع تیم ملی به‌جای اینکه جواب خبرنگاران را بدهد، عربده کشید و عادل فردوسی‌پور و کیروش را مقصر وضعیت فوتبال ایران دانست.

بله حق با شماست آقای خلیل‌زاده. مقصر عادل فردوسی‌پور و کیروش بودند که سطح فوتبال ما را از آن افتضاحی که بودیم کمی بالا کشیدند و ما را با فوتبال دنیا آشنا کردند. الان که چندسالی است آن‌ها نیستند دوباره به تنظیمات کارخانه و چاله‌میدانی برگشتیم.

همه جای دنیا خبرنگار ذات پرسشگری دارد و با سوال‌هایش طرف مقابل را به چالش می‌کشد؛ نه مثل بعضی‌ها که مقابل سرمربی تیم ملی می‌نشینند و لبخند می‌زنند تا آقای سرمربی به جای توضیح درست بگوید «فودباله دیگه». 

کیروش در زمان حضورش در تیم ملی اگر تنها یک کار خوب کرده باشد، مبارزه با بازیکن‌سالاری و راه ندادن شجاع و امثال او به تیم ملی بود که به جای توضیح دادن درباره ۷ گل خورده در ۶ بازی جام ملت‌ها، داد و فریاد می‌کند. 

آقای خلیل‌زاده شما با تصمیمات و کارهای خودتان فوتبالتان را نابود کردید نه کیروش و نه عادل فردوسی‌پور. خوشبختانه در عصر اینترنت حضور داریم و آمار درخشان شما در چندسال اخیر و مخصوصا تیم‌های قطری کاملا عیان است.

به جای عربده‌کشی به فکر چاره باشید.

 ویدیو| عصیان شجاع خلیل‌زاده در آزادی: فردوسی‌پور و کیروش فوتبال ایران را نابود کردند/ درگیری شدید کاپیتان تراکتور با یک خبرنگار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا