اخبار ورزشی

فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!

خوتا جوردی، کارشناس ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر به خاطر اظهارات خود حاشیه‌ساز شد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جوردی که اخیرا به خاطر پیشنهاد کمک 5 یورویی هواداران بارسا به باشگاه برای خرید بازیکن بحث های انتقادی زیادی را در رسانه ها باعث شد و هواداران رئال او را سوژه کردند، دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، گفت رئال شایسته قهرمانی نبود و به این باشگاه تبریک نمی گوید.

بر خلاف باشگاه بارسلونا که در میان اولین باشگاه هایی بود که قهرمانی لالیگا را به رئال تبریک گفت، جوردی معتقد است که نقش داوری ها در قهرمانی رئال چشمگیر بود و به بازی این تیم برابر آلمریا به عنوان نمونه ای روشن اشاره کرد.

جوردی گفت اگر قرار به تبریک باشد، فقط به خیرونا تبریک می گوید که فصلی باورنکردنی داشت و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد. او اصرار داشت که رئال مادرید شایسته تبریک نیست.

اظهاراتی که با انتقاد جوزپ پدررول، مجری برنامه، روبه‌رو شد و تاکید کرد وقتی فاصله رئال و بارسا 14 امتیاز است، چگونه می توان از داوری ها حرف زد؟ بارسلونا با امتیازات زیادی که از دست داد، مسیر برای قهرمانی رئال را هموار کرد و با شکست در هر 4 بازی برابر رئال و خیرونا، دیگر جای حرف و حدیثی باقی نگذاشت. پدررول که خود هوادار بارسلوناست، اضافه کرد که بارسلونا و مسئولانش باید اصل انتقاد از خود را جدی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا