اخبار ورزشی

فرشته کریمی: در فوتبال زنان هرگز رفتاری مثل نکونام ندیدم/ پرسپولیس شایسته قهرمانی بود

خبر ورزشی

بعد از شانزدهمین قهرمانی پرسپولیس، فرشته کریمی، ستاره بی بدیل فوتسال زنان که به همراه تیم ملی زنان ایران دو بار فاتح قاره آسیا شده است و عنوان بهترین بازیکن قاره کهن را نیز به دست آورده است، در گفت‌وگویی این تیم را شایسته کسب قهرمانی دانست.

کریمی گفت: دیروز در تمرین بودم، هم‌زمان بازی پرسپولیس را هم تماشا می‌کردم و از ته دلم دعا می‌کردم که این تیم به گل برسد که خدا را شکر این اتفاق رقم خورد.

او ادامه داد: به تمام بازیکنان، مربیان و کادر مدیریتی این تیم تبریک می‌گویم و تبریک ویژه را به هواداران این تیم می‌گویم که شایسته این قهرمانی بودند.

ستاره تیم ملی فوتسال زنان در ادامه گفت‌وگوی خود با نام بردن از وحید امیری گفت: دوران مصدومیتم را پشت سر گذاشتم و در این دوران برای بازگشت سریع‌تر به میادین نیاز به یک دستگاهی داشتم که وحید امیری آن را در اختیار من گذاشتند و اینجا از ایشان تشکر ویژه می‌کنم.

کریمی در پایان در خصوص صحبت‌های جواد نکونام گفت: در فوتبال و فوتسال زنان هرگز چنین صحبت‌هایی نشنیدم و نمی‌توانم نظری بدهم، اما ایمان دارم که خداوند همیشه ناظر است و عدالت را رعایت می‌کند. با احترام به تمام تیم‌ها، پرسپولیس لایق قهرمانی بود. ضمن اینکه با توجه به صحبت‌های آقای تاج برای فصل بعد منتظر تشکیل تیم‌های زنان برای همه باشگاه‌ها هستیم و این خبر بسیار خوبی برای دختران خواهد بود.

قلعه‌نویی: عالیشاه به ۲ دلیل به تیم ملی دعوت نشد/ حسینی بازیکن خوبی است، اما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا