اخبار ورزشی

فتح‌الله‌زاده: خیانتی که در حق استقلال کردند را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم/ خطیر و نکونام یک مشت شوند!

خبر ورزشی

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص واگذاری استقلال به پتروشیمی خلیج فارس گفت: همه دیدند که سال گذشته ما را به دلیل مالکیت مشترک و با توطئه حذف کردند. آن زمان می‌گفتند به دلیل پرونده استراماچونی حذف شده‌ایم اما حالا زمان مشخص کرد که به دلیل مالکیت مشترک علیه استقلال توطئه کردند و سبب حذف تیم ما شدند. امسال دیگر به دلیل همین مالکیت مشترک نتوانستند کاری کنند و مجبور شدند واگذار کنند. خیانتی که پارسال در حذف استقلال کردند را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنیم.

مدیرعامل سابق استقلال درخصوص نقش علی آقامحمدی (دایی همسرش) در واگذاری استقلال به هلیدینگ خلیج فارس هم توضیح داد: ایشان در این رابطه خیلی زحمت کشیدند اما بیشترین تلاش در این خصوص را آقای علی عسگری انجام دادند و خدا را شکر که این اتفاق انجام شد تا به کوری چشم دشمنان استقلال شرایط خوبی را تجربه کند.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال هم اضافه کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است و من از نکونام و خطیر می‌خواهم در این چند هفته پیشِ رو با هم متحد باشند؛ در این ۶ بازی باقی‌مانده یکی شویم و همه یک مشت شویم برای سربلندی استقلال. الان قهرمانی در چنگ استقلال است و باید آن را حفظ کنیم. 

این مطلب را هم ببینید: کاپیتان استقلال با شکایت فرماندهی انتظامی به دادسرا احضار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا