اخبار ورزشی

عیسی به دنبال گل‌های کثیر!

عیسی آل کثیر با گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان تا بهترین آمار گلزنی خود در پرسپولیس فاصله بسیار کمی دارد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، عیسی آل کثیر که با گلزنی مقابل ملوان سه امتیاز برای تیمش به ارمغان آورده بود با گلزنی در آبادان موفق شد روند مثبت خود در گلزنی را تداوم بخشد.
آل کثیر که در دومین دقیقه بازی با تیم سابق خود موقعیت قطعی گل را از دست داده بود در نیمه دوم با دومین شانس مسلمی که نصیبش شده بود موفق شد با شوتی سرکش توپ را از بین پاهای پیام پارسا به تور بچسباند و با ثبت گل اطمینان بخش تیمش نقش پررنگی در این برد مهم داشته باشد.
آل کثیر در شرایطی دروازه تیم سابق خود را باز کرد که در نیم فصل نخست لیگ برتر نیز با پیراهن سپاهان دو گل مقابل صنعت به ثمر رسانده و در واقع تنها گل‌های لیگ برتری‌اش برای سپاهان را مقابل این تیم به ثمر رسانده بود.

اما گلزنی در آبادان باعث شد تا آل کثیر به بهترین آمار گلزنی خود در پرسپولیس در لیگ برتر نزدیک شود و امیدوار باشد تا آخر فصل و شش بازی باقیمانده هم این آمار را بهبود بخشد هم در مسیر قهرمانی تیم خود مهره‌ای تعیین کننده و تاثیرگذار لقب بگیرد.

عیسی در نخستین مقطع حضورش در پرسپولیس در لیگ برتر طی یازده بازی و 457 دقیقه حضور در ترکیب سرخ‌ها 3 گل زد تا هر 152.3 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شده باشد. او در مقطع دوم در 14 بازی و 1032 دقیقه بازی لیگ برتری برای پرسپولیس 4 گل زد که میانگین گلزنی‌اش هر 258 دقیقه یک گل بود.

عیسی بعد از بازگشت از مصدومیت طولانی خود فصل گذشته در 12 بازی لیگ برتری و 590 دقیقه حضور در زمین با پیراهن پرسپولیس یک گل در لیگ برتر به ثمر رساند که در دربی تعیین کننده بود اما میانگین دقایق گلزنی‌اش عدد جالبی نشد.

حالا و در نیم فصل دوم فصل جاری لیگ برتر او در 8 مسابقه 633 دقیقه در میدان بوده و 4 گل به ثمر رسانده تا هر 158 دقیقه موفق به گلزنی در این تیم شده باشد.

در ادامه فصل و بازی‌های باقیمانده عیسی شش دیدار دیگر فرصت خواهد داشت تا آمار گلزنی‌اش در پرسپولیس را بهبود بخشد. او تاکنون هیچ وقت نتوانسته در هیچ مقطعی از حضور در پرسپولیس بیشتر از چهار گل برای پرسپولیس به ثمر برساند  ضمن اینکه می‌تواند آمار گلزنی‌هایش در لیگ برتر با پیراهن سرخ‌ها را با توجه به میانگین دقایق حضورش در میدان بهتر کند و بهترین فصل خود در پرسپولیس را هم در  تعداد گل هم تعداد گل‌هایش با در نظر گرفتن دقایقی که فرصت داشته  در همین نیم فصل ثبت کند.

آل کثیر قبل‌تر در همین صنعت نفتی که این فصل سه بار دروازه‌اش را باز کرده طی 25 بازی و 1882 دقیقه حضور در میدان 12 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده بود که هر 156.8 دقیقه یک گل بوده و در صورت تداوم گلزنی‌هایش حتی می‌تواند این آمار را هم حداقل از نظر میانگین دقایق گلزنی‌اش بهبود بخشد.

پرسپولیس در نخستین بازی نیم فصل دوم خود در اراک آل کثیر را در اختیار نداشت و در آن باخت دردناک غیبت یک گلزن شاخص را احساس کرد اما حالا او فرصت دارد تا در بازی بعدی در جام حذفی در اراک  هم به کار تیمش بیاید و البته به تداوم گلزنی.هایش مقابل سپاهان، تیم نیم فصل اول خود نیز فکر کند و در مسیر قهرمانی به پرسپولیس کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا