اخبار ورزشی

عکس| پوستر استقلال برای بازی بعدی با حضور یک چهره خاص

خبر ورزشی

استقلال این هفته در لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود و بسیار امیدوار است تا تداوم پیروزی‌های خودش در ورزشگاه آزادی همچنان صدرنشین رقابت‌ها باقی بماند و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

داستان پوستری که استقلالی‌ها برای مسابقه روز دوشنبه طراحی کرده‌اند هم در نوع خود جالب توجه است. در بالای پوستر عکس جلال الدین ماشاریپوف به چشم می‌خورد که کاملاً طبیعی است اما علاوه بر او، استقلالی‌ها سراغ یک بازیکن قدیمی ‌پوش هم رفته‌اند و این بازی را به او تقدیم کرده‌اند.

رضا نعلچگر هافبک اسبقه استقلال که با این تیم سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در دو دوره جام باشگاه‌های تهران را دارد نیز در این پوستر عکسش دیده می‌شود و پس از سال‌ها استقلال به یاد این هافبک تکنیکی افتاده که در دو مقطع مربی استقلال بود و برای مقطعی کوتاه هم هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت. استقلال با رضا نعلچگر در ابتدای سال ۱۳۷۳ قهرمان جام برتر تهران شد و آنهایی که پر سن و سال‌تر هستند حتماً به خاطر دارند که در دربی معروف سال ۱۳۶۲ گل تاریخی پرویز مظلومی به پرسپولیس با سانتر همین پیشکسوت به دست آمد.

 ادعای سرمربی سابق استقلال: پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوران ۱۴ امتیاز بیشتر گرفته!/ استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا