اخبار ورزشی

عملکرد درخشان بازیکنان، نشان‌دهنده کار عالی اسپالتی است

کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، معتقد است عملکرد درخشان بازیکنان باتجربه و جوان ایتالیا مقابل آلبانی، نشان‌دهنده کار عالی لوچانو اسپالتی، سرمربی این تیم است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، دیشب در یک بازی زیبا، ایتالیا موفق شد که تیم ملی آلبانی را دو بر یک شکست دهد. آلبانی در ابتدا، با یک گل زودهنگام، یک بر صفر جلو افتاد. اما کمی بعد، ایتالیا توانست با دو گل، جلو بیفتد و برنده به رختکن برود.

مارکیزیو که در جریان هفته فوتبال میلان صحبت می‌کرد، به پیروزی ایتالیا مقابل آلبانی اشاره کرد و گفت: «تیم ملی ما با پختگی بازی کرد، علی‌رغم اینکه گل زودهنگام آلبانی می‌توانست کار را برای ما سخت کند.»

او ادامه داد: «ایتالیا با ایده‌های خودش، با کیفیت و آرامش به بازی ادامه داد. این نشان می‌دهد که اسپالتی کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. این موضوع نه تنها توسط ارکان اصلی تیم ملی، بلکه توسط بازیکنان جوانی مثل ریکاردو کالافیوری هم ثابت شد. او آمادگی و شخصیت تاثیرگذار خود را به نمایش گذاشت. ما باید به این تیم ملی اعتماد داشته باشیم و به آن افتخار کنیم.»

کالافیوری که کمتر از دو هفته پیش اولین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام داد، در دو دیدار متوالی مقابل بوسنی و هرزگووین و آلبانی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا