اخبار ورزشی

عصبانیت اسپالتی: ایتالیا نباید به هیچکس وابسته باشد

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به ایده وابسته بودن تیمش به نیکولو بارلا علاقه ندارد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، لوچانو اسپالتی پس از پیروزی 2-1 ایتالیا مقابل آلبانی به انتقاد از تیمش پرداخت و از اینکه این تیم به نیکولو بارلا وابسته شده، عصبانی است.

ایتالیا در بازی امشب با اشتباه فدریکو دی‌‌مارکو در ثانیه 23 شاهد گلزنی ندیم بایرامی بود. با این حال، با گل‌های دقیقه 11 الساندرو باستونی و دقیقه 16 نیکولو بارلا در نهایت با نتیجه 2-1 برنده شد.

اسپالتی پس از بازی به رای اسپورت گفت: “ما نکات خوب زیادی دیدیم، اما آن‌ها باید ما را به جایی ببرند، در غیر این صورت بی معنی هستند. این امکان وجود داشت که چندین بار به آن‌ها صدمه بزنیم ولی ما این روند را دنبال نکردیم.”

نیکولو بارلا پیش از این بازی آمادگی کامل نداشت و طی دو بازی دوستانه شرکت نکرد. وقتی از اسپالتی پرسیده شد که آیا این تیم ایتالیا به بارلا وابسته است، او عصبانی شد: “یک تیم ملی باید بدون نیاز به شخصی کار کند، زیرا 26 بازیکن قوی وجود دارد. من این ایده را دوست ندارم که تیم به یک فرد وابسته است. در نیمه دوم، آلبانی تلاش کرد تا کار بیشتری انجام دهد و ما باید از این فضاها نهایت استفاده را می‌کردیم، اما در عوض به عقب رانده شدیم.”

او با اشاره به نتیجه بازی ادامه داد: “از زمانی که مربیگری را شروع کردم، به من گفته شد که برنده شدن مهم است. نه، چیزی که اهمیت دارد، خوب بازی کردن است. برای اینکه بتوانیم برای قهرمانی در یورو 2024 تلاش کنیم، باید فوتبال خوبی ارائه دهیم. ما در نیمه اول کمی عقب نشسته بودیم و این به آلبانی اجازه داد تا از آمادگی بدنی‌اش استفاده کند. ما باید به سبک خود ایمان داشته باشیم، این مسیر رو به جلو است.”

سرمربی ایتالیا با اشاره به بازی مقابل اسپانیا عنوان کرد: “اسپانیا احتمالاً متفاوت‌تر از آلبانی خواهد بود و ما را بیشتر تحت فشار قرار خواهد داد. ما باید سریعتر از امشب توپ را حرکت دهیم. در مقابل اسپانیا باید توپ را بیشتر به جلو ببریم و به دنبال بازی در پشت دفاع باشیم.”

ایتالیا در 20 ژوئن به مصاف اسپانیا می‌رود و در آخرین بازی گروهی در 24 ژوئن مقابل کرواسی بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا