اخبار ورزشی

عراق در آستانه‌تاریخ‌سازی و تکرار تاریخ!

عراقی‌ها شرایط مشابه‌ای با جام جهانی 1986 را تجربه خواهند کرد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال عراق بعد از آنکه در سال 1986 در جام جهانی مکزیک حضور پیدا کرد با توجه به گروه نسبتا آسانی که در آن قرار گرفته است می‌تواند با درخشش مقابل اردن مجدد حضور در جام جهانی را تجربه کند.

تیم ملی فوتبال عراق در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 1986 مکزیک در گروهی حضور داشت که تیم‌های قطر، اردن و لبنان حضور داشتند و به عنوان صدرنشین از این گروه بالا رفت، با انصراف لبنان از این مسابقات و 2 پیروزی متوالی مقابل قطر و اردن تیم ملی عراق به مرحله بعدی صعود کرد و در مرحله حذفی با شکست امارات در ضربات پنالتی و پیروزی مقابل سوریه در مرحله نهایی برای اولین و آخرین بار مجوز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

هم‌گروهی دوباره تیم ملی عراق با اردن می‌تواند برای آنها خاطره‌ساز باشد و آخرین صعود به جام جهانی را تداعی کند و با انگیزه زیادی به میدان بروند، آنها با توجه به رقابت نزدیکی با اردن دارند هیجان بالایی را در این گروه ایجاد خواهند کرد.

یکی دیگر از نکات جالب توجه حضور همزمان کره‌جنوبی و عراق در جام جهانی 1986 است که این تیم می‌تواند با تکرار تاریخ به همراه تیم ملی کره جنوبی به جام جهانی 2026 صعود کند و مجدد طعم صعود را بچشد.

کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین، کویت تیم‌های حاضر در گروه B مسابقات هستند و رقابت جالبی برای صعود به جام جهانی 2026 دنبال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا