اخبار ورزشی

صعود سه پله‌ای دختران هندبالیست در جهان

تیم ملی دختران هندبال کشورمان با شکست ازبکستان در رتبه بیست و هفتم جهان ایستادند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جوانان دختر ایران با پیروزی در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان و صعود سه‌پله‌ای نسبت به دور قبل به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از ساعتی پیش به مصاف تیم آسیایی ازبکستان رفت و با پیروزی ۴۰ بر ۳۱ برابر این تیم، در رده بیست و هفتم جهان ایستاد و‌ نسبت به دوره قبل صعود سه پله‌ای داشت.

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جوانان دختر جهان که سال ۲۰۲۲ در اسلوونی برگزار شد، در رده سی‌ام قرار گرفت و امشب توانست در دومین حضور خود در این رقابت‌ها جایگاه بیست و هفتم را به نام خود ثبت کند تا بدین ترتیب سه پله در جدول رده‌بندی نسبت به اولین سال حضور خود، صعود کند. امری که به راستی روند پیشرفت و صعودی شیردختران این سرزمین را در تنها رشته توپی – تیمی رشته‌هاي ورزشی زنان نشان می‌دهد که توانسته در هر سه رده سنی خود جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کند.

لازم به ذکر است بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان ۱۰ تیر با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به کار خود پایان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا