اخبار ورزشی

شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود

دیوید بکام از مارک والبرگ، بازیگر معروف، به دلیل عدم پرداخت ۹ میلیون مربوط به تبلیغات، شکایت کرد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، دیوید بکام که در تبلیغی مربوط به باشگاه‌های ورزشی متعلق به مارک والبرگ شرکت کرده بود، مدعی شده که این بازیگر آمریکایی مبلغ ۹ میلیون یورو که قرار بوده در ازای این تبلیغات به او بدهد را نپرداخته است.

فوتبالیست سابق ادعا می‌کند که فریب خورده است تا سفیر برند شود و ۹ میلیونی را که مقرر شده بود دریافت نکرده است. توافق بکام با کمپانی ورزشی F45 بود که والبرگ ۳۶ درصد سهام آن را در اختیار دارد.

وکلای بکام اعلام کرده‌اند که این شرکت قرار بوده در سال ۲۰۲۲ به بازیکن سابق منچستر یونایتد ۹ میلیون پرداخت کند اما هنوز هم آن را دریافت نکرده‌اند.

در سمت دیگر پاسخ والبرگ و وکلایش این است که این اظهارات کاملا بی‌اساس هستند و از قاضی خواسته‌اند درخواست نمایندگان بکام را رد کند. با این حال قاضی با خواسته آنها مخالفت کرده و تصمیم گرفته پرونده را ادامه دهد.

بکام تصاویر و ویدئوهایی که برای این تبلیغ ساخته شده بود را از پیج اینستاگرامش پاک کرده کرده و در سمت مقابل کمپانی F45 هم تصمیمی مشابه بکام گرفته تا هر دو طرف درگیری را در فضای مجازی هم ادامه داده باشند.

در حال حاضر دوستی بکام و والبرگ که در سال ۲۰۰۷ به همراه خانواده‌هایشان با هم آشنا شدند پایان یافته و تنها ارتباط آنها فالو داشتن یکدیگر در اینستاگرام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا