اخبار ورزشی

شوک به دنیای فوتبال؛ دروازه‌بان ۲۶ ساله درگذشت

خبر ورزشی

ماتیا شارکیچ دروازه‌بان تیم ملی مونته‌نگرو در ۲۶ سالگی پس از بیمار شدن در اردوی تیم ملی کشورش به طرزی باورنکردنی درگذشت.

ایستگاه تلویزیونی دولتی مونته‌نگرو RTCG گزارش می‌دهد که شارکیچ با دوستانش به پیاده‌روی رفت، در یک رستوران شام خورد و زود به آپارتمان خود بازگشت. او به دوستانش گفته بود که بعد از بیدار شدن از خواب در حدود ساعت ۶ صبح امروز احساس بیماری کرده است و آنها با آمبولانس تماس گرفتند اما دیگر دیر شده بود.

میلوال در بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد و نوشت: «باشگاه فوتبال میلوال از اعلام اینکه ماتیجا شارکیچ در سن ۲۶ سالگی درگذشت، کاملاً ویران شده است. همه در باشگاه عشق و تسلیت خود را به خانواده و دوستان ماتیا در این زمان بسیار غم انگیز ارسال می‌کنند. باشگاه در حال حاضر هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد کرد و می خواهد که به حریم خصوصی خانواده ماتیج احترام گذاشته شود.»

شارکیچ، دروازه‌بان شماره یک میلوال، بعد از پیوستن به میلوال از ولورهمپتون در آگوست ۲۰۲۳، ۳۳ بازی برای این باشگاه انجام داد. 

باشگاه هواداران میلوال در شبکه X پست کرد: «چه خبر وحشتناکی که امروز صبح از خواب بیدار شویم و بخوانیم، دروازه‌بان ما ماتیا شارکیچ در سن ۲۶ سالگی درگذشته است. اخبار ویرانگر برای دوستان و خانواده او و برای همه ما که با میلوال همراه هستیم. شیر، همیشه شیر خواهد ماند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا