اخبار ورزشی

شما دنبال تخم‌مرغ هستید، بایرن در پی سرمربی!

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای در مورد جانشین توماس توخل صحبت کرده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، هفته‌هاست که شایعات متعددی پیرامون نیمکت بایرن مونیخ منتشر می‌شود. جانشین توماس توخل ژابی آلونسو نخواهد بود. این مربی اسپانیایی اعلام کرد که حداقل فصل بعد هم در بایر لورکوزن خواهد ماند.

مکس ایبرل در گفت‌وگو با شبکه ZDF سرنخ‌های مهمی در مورد گزینه‌های بایرن مونیخ برای هدایت تیم داده است.

ابتدا بوریس بوخلر، گزارشگر ZDF، از ایبرل پرسید که اخباری که درباره تبدیل رالف رانگنیک به گزینه اول بایرن مونیخ منتشر شده چقدر حقیقت دارد؟

ایبرل پاسخ داد: «همانقدر حقیقت دارد که می‌گفتند آنتونیو کونته در حال ارسال لیست بازیکنانی است که باید به دنبال آنها باشیم. می‌بینید که چقدر با تنوع گزینه‌ها روبرو هستیم. به هر حال در مورد اسامی اظهار نظر نمی‌کنم. در این مورد حرف نمی‌زنم. ما ایده‌های روشنی داریم. من با کریستوف فرویند، دوست و همکارم، در تلاش هستیم تا این موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنیم.»

در ادامه بوخلر پرسید: «بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن تا چه حد می‌تواند یک گزینه جدی باشد؟»

ایبرل گفت: «گفتم که در مورد هیچ نامی اظهار نظر نمی‌کنم و اکنون نیز این کار را نخواهم کرد. مخصوصاً در مورد رالف رانگنیک و آنتونیو کونته که به آنها اشاره کردم. یک مربی دیگر هم در لیگ برتر وجود دارد که باید برای ما بسیار جالب باشد اما فعلا ترجیح می‌دم که درباره‌اش چیزی نگویم چون چیزی جدی نشده است.»

بوخلر در واکنش به جمله آخر ایبرل گفت: «دی زربی!»
ایبرل پاسخ داد: «دقیقاً، دقیقاً. ما واقعا داریم کارمان را انجام می‌دهیم. گزینه‌هایی وجود دارند اما تا وقتی چیزی پیشرفت نکرده نمی‌توان صحبت کرد و نظر داد. ما در حال انجام کار هستیم. بررسی می‌کنیم، بررسی می‌کنیم، سپس مشخص می‌کنیم چه کسی را می‌خواهیم و سعی می‌کنم او را جذب کنیم. اگر شد، آن را اعلام می‌کنیم.»

ایبرل در مورد اینکه آیا ممکن است به خاطر ناگلزمان بین بایرن و فدراسیون فوتبال آلمان درگیری‌هایی به وجود بیاید،‌ گفت:«من فکر می‌کنم که یولیان و دستیارانش به خوبی می‌دانند که می‌خواهند چه کار کنند و گزینه‌های روی میزشان چیست. نمی‌دانم. من نمی‌توانم چزی در مورد این موضوع بگویم.»

ایبرل در پایان درباره برنامه‌های خود برای یکشنبه عید پاک گفت:«من در واقع به دوستانم پیام دادم و گفتم «شما یکشنبه به دنبال تخم مرغ هستید، من به دنبال مربی!» کار ما همچنان ادامه دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا