اخبار ورزشی

شب عجیب اخباری: فرشته‌ نجات، فرشته مرگ!

محمدرضا اخباری در بازی با سپاهان شرایط عجیبی را تجربه کرد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، محمدرضا اخباری گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان در دیدار با سپاهان روی تلخ و شیرین فوتبال را تجربه کرد، او در این مسابقه با یک سوپر سیو تماشایی دروازه خود را بسته نگه داشت اما روی گل دوم سپاهان اشتباه بزرگی انجام داد.

اخباری در نیمه نخست بازی با سپاهان ضربه پای چپ تماشایی میلاد زکی‌پور که غیر قابل مهار بود را با واکنشی تماشایی به کرنر فرستاد و یکی از زیباترین سیوهای فصل فوتبالی ایران را انجام داد و در این صحنه توانست دروازه تیم خود را بسته نگه دارد و همچنان جریان بازی را برابر نگه دارد.

اما در نیمه دوم با خروج اشتباهی که داشت دروازه را خالی گذاشت تا هادی محمدی با یک ضربه سر ساده بتواند دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کند و تیم سپاهان دست پیش را در این مسابقه بگیرد و کامبک موفقی داشته باشد.

اخباری در این فصل یکی از بهترین بازیکنان گل‌گهر سیرجان بود که با عملکرد خوبی که داشت شرایط خوبی را برای خط دفاعی این تیم ایجاد کرده بود بازیکنان و اعضای تیم گل‌گهر روی او برای صعود به فینال مسابقات حساب ویژه ای باز کرده بودند اما شرایط برای او به شکلی پیش رفت که دو روی سکه را در این مسابقه ببیند، او یک سیو نجات بخش داشت و یک اشتباه مرگ بار هم انجام داد!

اخباری در انتهای مسابقه در حالی که به تیرک دروازه خود تکیه داده بود توان بلند شدن نداشت و خوشحالی بازیکنان و پس از آن درگیری بازیکنان دو تیم را از همان نقطه تماشا می‌کرد و اتفاقات مسابقه را با خود مرور می‌کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا