اخبار ورزشی

شب سخت سرمربی استقلالی در شهر دوست‌داشتنی (عکس)

سرمربی استقلالی شب سختی را در ورزشگاه تختی جم سپری کرد.

ورزش3

روانخواه هم حرص خورد، هم شعار شنید

به گزارش “ورزش سه”، پارس جنوبی جم در هفته پنجم لیگ دسته اول در عین ناباوری شکست تلخ سه بر صفر را در خانه خود مقابل مس شهربابک تجربه کرد تا دومین شکست خود را نیز مقابل یک تیم قعرنشین پشت سر بگذارد.

پارس جنوبی بعد از سه پیروزی متوالی، هفته قبل مقابل استقلال ملاثانی شکست خورد و اگرچه هواداران جمی امیدوار به برد مقابل تیم بحران زده مس شهربابک بودند، اما شاگردان روانخواه در عین ناباوری سه گل از تیمی دریافت کردند که در چهار هفته ابتدایی حتی یکبار هم موفق به باز کردن دروازه‌ حریفان نشده بودند!

1934765

این اتفاق تلخ باعث شد امید روانخواه شب سختی را پشت سر بگذارد. سرمربی زنبورهای جنوب که بابت عملکرد شاگردانش بسیار ناراحت بود، در کنار زمین حرص و جوش زیادی خورد.

1934766

در نهایت و بعد از سوت پایان مسابقه پارس جنوبی و مس شهربابک، هواداران حاضر در ورزشگاه تختی جم که از باخت سنگین تیم خود بسیار ناراحت بودند، شعارهایی را علیه امیدرضا روانخواه و بازیکنان پارس جنوبی سر دادند.

1934767

بی‌شک دو شکست متوالی پارس جنوبی که آخرین آن در خانه با نتیجه‌ای عجیب رقم خورد، مورد استقبال هواداران و مدیریت باشگاهی که داعیه بازگشت به لیگ برتر را دارد، نیست و روانخواه و همکارانش هرچه سریع‌تر باید به شرایط موجود بهبود ببخشند.

عکس‌ها: مصطفی هاشمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا