اخبار ورزشی

شاگردان پنالتی‌گیر رحمان، ستاره‌های جام حذفی

در موفقیت مس رفسنجان و صعود شاگردان نویدکیا به فینال جام حذفی نمی‌توان به راحتی از کنار نام رحمان احمدی گذشت.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در شرایطی با شکست استقلال تهران، پیکان، تراکتور و آلومینیوم به فینال جام حذفی رسید که دروازه‌بان‌ها از مهمترین عناصر موفقیت در مسابقات تک حذفی به شمار می‌روند.

نکته متفاوت در خصوص مس، آمادگی و درخشش هر دو دروازه‌بانی است که زیر نظر رحمان احمدی کار می‌کنند و بدون درخشش آنها نارنجی‌پوشان قطعا به فینال نمی‌رسیدند.

حامد لک در اولین بازی این جام با مهار پنالتی استقلال و ایستادگی مقابل مهاجمان تیم نکونام در رفسنجان یکی از ارکان پیروزی دو بر صفر تیمش در نخستین گام بود.

لک سپس در دیدار با پیکان در ضربات پنالتی موفق ظاهر شد و مقابل تراکتور هم ستاره مس بود تا در نهایت تک گل محبی رفسنجانی‌ها را به نیمه‌نهایی برساند.

با این حال لک دیدار نیمه نهایی را به دلیل مصدومیت از دست داد تا تیم نویدکیا در غیاب سنگربان آماده خود برای این مسابقه آماده شود، اما جانشین حامد لک و دیگر شاگرد رحمان احمدی هم در نیمه‌نهایی فراتر از انتظار ظاهر شد.

2044390

داوود نوشی صوفیانی در این مسابقه بارها مهاجمان آلومینیوم را با واکنش‌های خودش ناکام گذاشت و در ضربات پنالتی با دو مهار فوق‌العاده قهرمان شب به یاد ماندنی اراک لقب گرفت.

با این وجود به نظر می‌رسد رحمان احمدی یکی از ارکان موفقیت مس در این جام بوده که شاگردانش را از نظر فنی و روانی برای حضور موفق در این بازی‌ها به خوبی آماده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا