اخبار ورزشی

سکوت روبیالس شکست: توطئه کردند چون باج ندادم

لوئیس روبیالس امروز ادعا کرد که بازیکنان تیم فوتبال زنان اسپانیا علیه او توطئه کردند چون حاضر به پذیرش خواسته آنها برای برکناری مربی نشده بود.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، حرکت ناشایست لوئیس روبیالس در فینال جام جهانی زنان ‌‏2023 برای او بسیار گران تمام شده است. روبیالس که پیش از این از سمت ریاست ‏فدراسیون کشورش کنار گذاشته شده بود حالا از طرف فیفا با محرومیت 3 ساله از هر ‏نوع فعالیت فوتبالی مجازات شده است. ‏

کمیته انضباطی فیفا هفته پیش اعلام کرد بر اساس بند 13 آیین‌نامه انضباطی فیفا او را از هر ‏نوع فعالیت رسمی در فوتبال محروم کرده است. این محرومیت شامل کلیه فعالیت‌های ‏ملی و باشگاهی می‌شود. ‏

روبیالس درخواست فرجام داده با این حال بعید است نتیجه ای بگیرد. او پس از چند ماه سکوتش را در مصاحبه با یک کانال یوتیوب شکست و گفت: «مورد من در دو سه ماه اخیر کاملا قابل توضیح است. جنجال ها برای این بوده تا در مورد مسائل سیاسی مهمتر ممکلت کمتر حرف زده شود. همه نگاه ها به قضیه من بود. صحبت های زیادی در مورد من و خیلی کم در مورد چیزهای بسیار مهم دیگر شد.»

اشاره روبیالس در مورد قضیه عفو عمومی نخست وزیر اسپانیا برای یکسری احزاب جدایی طلب کاتالان و نیز برخی احزاب چپ اسپانیا بود که هنوز بی نتیجه مانده است. روبیالس متعجب بود که چرا حتی نخست وزیر اسپانیا در مورد حرکت جنجالی او حرف زده است.

1931826

روبیالس همچنین معتقد است بازیکنان از پشت به او خنجر زدند: «بازیکنان ماه‌ها پیش در بیانیه‌ای اعلام کردند که هرگز درخواست اخراج خورخه ویلدا از مربیگری نکرده‌اند اما این واقعیت نداشت. ما به خاطر باج‌گیری‌های برخی بازیکنان، خیلی تنها بودیم. بسیاری از آنها به من گفته بودند که ویلدا را اخراج کنم. هر کسی خلاف این را ادعا کند با من روبرویش کنید چون دروغ می گوید. چون به آنها باج ندادم و با خورخه قهرمان جهان شدیم، فرصت را مناسب دیدند و گفتند با این سناریو پیش می رویم تا هر دو را بیرون بیندازیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا