اخبار ورزشی

سونامی مصدومیت در تیم ملی: حالا جهانبخش

وینگر راست تیم ملی ایران بخاطر مصدومیت نتوانست بازی مقابل هنگ کنگ را به پایان برساند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا جهانبخش یکی از 6 ملی‌پوش ثابت ایران در دومین مسابقه جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ کنگ بود که مثل دیدار گذشته برابر فلسطین در ترکیب اولیه قرار گرفت و در سمت راست زمین پرتلاش ظاهر شد.

جهانبخش که بخاطر نیمکت نشینی احسان حاج‌صفی، در شروع بازی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی ایران کارش را انجام می‌داد، در نیمه نخست بارها با فرارهای سریع از سمت راست سعی در موقعیت‌سازی داشت که نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد.

این بازیکن که در نخستین بازی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا مقابل فلسطین به طور کامل در زمین حضور داشت و یک پاس گل به مهدی قایدی داد، در دیدار امشب برابر هنگ کنگ نتوانست بازی را تمام کند و در دقیقه 81 بخاطر مصدومیت تعویض شد.

در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده در مسابقه با فلسطین بخاطر آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه اول تعویض شد و امشب هم برابر هنگ کنگ این اتفاق برای سید مجید حسینی رخ داد و در دقیقه 65 از ترکیب بیرون آمد، علیرضا جهانبخش نیز اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و در دقیقه 81 جای خود را به احسان حاج‌صفی داد.

شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی امشب به علت آسیب دیدگی در فهرست تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ قرار نگرفته بودند که در این دیدار هم سید مجید حسینی و علیرضا جهانبخش به این جمع اضافه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا