اخبار ورزشی

سورپرایز بزرگ لیگ برتر؛ شکست‌ناپذیری این تیم به عدد ۱۰ رسید

خبر ورزشی

محرم نویدکیا اسطوره سپاهان موفق شد این هفته رکورد بی‌شکستی خود در لیگ بیست و سوم را دو رقمی کند. محرم که در تمام این سال‌ها دعوت همکاری بسیاری مربیان از جمله امیر قلعه نویی را برای نشستن روی نیمکت تیم محبوبش رد کرده بود، به عنوان سرمربی دو فصل با سپاهان در عین رکوردداری نتوانست به جام قهرمانی برسد.

محرم در سپاهان هر فصل بیش از ۶۰ امتیاز جمع کرد. رکوردی که در ۹۰ درصد فصول لیگ برتر برای قهرمانی کافی بود اما از بخت بد محرم این عنوان دور از دسترس او قرار گرفت تا از سپاهان برود.

این فصل مس رفسنجان با ساکت الهامی دور رفت خوب نتیجه نگرفت. وقتی نام محرم به عنوان کاندیدای جانشینی ساکت رسانه ای شد، کمتر کسی تصور می‌کرد نویدکیا حاضر باشد با تیمی غیر از سپاهان به فوتبال برگردد.

اتفاقی که افتاد و اولین تجربه محرم نویدکیا در تیمی غیر از سپاهان از شروع دور برگشت رقم خورد. محرم در زمان بازی در ایران پیراهنی غیر از سپاهان به تن نکرد و به عنوان مربی هم تنها تجربه هدایت سپاهان را داشت، به همین دلیل خیلی‌ها به موفقیت او مشکوک بودند.

اما با شروع دور برگشت تمام این تردیدها به تحسین تبدیل شد. مس رفسنجان که در پایان دور رفت با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی در پله دهم بود و ۸ مسابقه را باخت (یعنی بیش از نیمی از دیدارها) دور برگشت با نویدکیا تیم دیگری شد و تا قبل از شروع بازی‌های این هفته با ۱۵ امتیاز در پله سوم جدول دور برگشت قرار داشت. یعنی بعد از پرسپولیس ۲۲ و استقلال ۲۱ امتیازی در ۹ بازی به اندازه ۱۵ بازی دور رفت امتیاز جمع کرده بود!

اما اوج کار محرم بی‌شکستی او بود. این فصل هیچ مربی بی‌شکستی جز او نداریم و جواد نکونام هم که دور برگشت باخت نداشته، دور رفت به سپاهان باخت و مهمتر از آن در جام حذفی با استقلال در اولین بازی به محرم و مس رفسنجان باخت تا از گردونه این جام خارج شود. آن هم در ۹۰ دقیقه و بدون نیاز به وقت اضافه یا پنالتی.

این هفته مس در دربی کرمان مقابل گل گهر به تساوی ۱-۱ رسید. دهمین بازی در لیگ بیست و سوم با محرم که حاصل آن ۳ پیروزی و ۷ مساوی است. مس ۱۶ امتیازی شد و با توجه به تساوی ملوان و سپاهان و شکست پیکان، رتبه سوم خود در جدول دور برگشت را حفظ کرد، همینطور فاصله با پرسپولیس و استقلال.

مس در جام حذفی هم بعد از شکست استقلال در مرحله یک هشتم نهایی موفق به حذف پیکان شد و یکی از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی است که ۲۶ اردیبهشت باید به میدان برود.

یعنی محرم در لیگ و جام حذفی در ۱۲ مسابقه روی نیمکت مس، ۴ برد و ۸ مساوی کسب کرده و بدون باخت در هر دو عرصه به تاریخ سازی ادامه می‌دهد.

 ستاره جنجالی لیگ برتر به ایران بازنگشت/ تصمیم نهایی سرمربی؛ دیگر این بازیکن را نمی‌خواهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا