اخبار ورزشی

سهیل مهدی و پیچیده‌ترین برنامه تاریخ لیگ برتر!

کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در اقدامی عجیب همچنان هیچ برنامه‌ای برای شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر نداده است.

ورزش3

سرمربیان لیگ برتری در انتظار برنامه شروع مسابقات

به گزارش “ورزش سه”، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از بازی تعویقی امروز تراکتور تبریز و استقلال خوزستان به طور رسمی متوقف می‌شود تا اردوی تیم ملی ایران برای بازی‌های دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا پیگیری شود. سرمربیان لیگ برتری در حالی به بازیکنان خود استراحت داده‌اند که هنوز خبری از برنامه سازمان لیگ فوتبال برای ادامه رقابت‌های فصل جاری نیست.

تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، استقلال، سپاهان و… در حالی بازیکنان خود را در اختیار امیر قلعه‌نویی قرار می‌دهند که مشخص نیست برای شروع دوباره تمرینات خود چه برنامه‌ای را تنظیم کنند. در این بین بازی‌های هانگژو و مسابقات امیدها هم قوز بالا قوز رییس کمیته مسابقات است که باید با هماهنگی مربیان ملی و باشگاهی برنامه‌اش را تنظیم کند.

پرسپولیس و استقلال دربی دور رفت فصل جاری لیگ برتر را در حالی در هفته پنجم برگزار می‌کنند که تاریخ آن مشخص نیست (این بازی به احتمال زیاد عقب می‌افتد). سپاهان نیز پس از چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر به عنوان صدرنشین فعلی مسابقات نمی‌داند چه زمانی با فولاد در هفته پنجم بازی می‌کند.

1882355

حالا قرار است مسئولان سازمان لیگ فوتبال ظرف ۴۸ ساعت آینده (دوشنبه هفته جاری) درباره برنامه‌ریزی ادامه رقابت‌ها تصمیم‌گیری کنند تا برنامه لیگ برتر را تا قبل از اردوی بعدی تیم ملی ایران که مهرماه در اردن خواهد بود پیگیری کنند.

احتمال اینکه برنامه بازی‌های لیگ برتر از هقته پنجم تا دهم فشرده‌تر از چهار هفته ابتدایی باشد وجود دارد تا تیم‌های غیر آسیایی در بازه‌های زمانی پنج روزه بازی کنند.

ضمن اینکه تیم‌های پرسپولیس، سپاهان اصفهان و نساجی نیز با توجه به بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا جدول لیگ را با بازی معوقه به هم می‌ریزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا