اخبار ورزشی

سرمربی دانمارک: گل دوم را نزدیم و خیلی بی‌حال بودیم

کاسپر هیولماند، سرمربی تیم ملی دانمارک، از عملکرد تیمش مقابل اسلوونی رضایت ندارد و انتظار داشت که آن‌ها گل دوم را هم به ثمر برسانند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال دانمارک در رقابت‌های گروه C یورو 2024 امشب به مصاف اسلوونی رفت و با نتیجه 1-1 به تساوی دست پیدا کرد.

دانمارک که در نیمه اول عملکرد خوبی داشت در دقیقه 17 توسط کریستین اریکسن به گل رسید و بازی را تا دقایق پایانی در کنترل داشت اما در دقیقه 77 گل تساوی را دریافت کرد.

کاسپر هیولماند، سرمربی دانمارک، درخصوص عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت: “فکر می‌کنم نیمه اول خوبی داشتیم و بعد از دقیقه 70 کمی انرژی خود را از دست دادیم. ما در دقایق پایانی پرس کافی را نداشتیم و خیلی بی‌حال شدیم. ما چند موقعیت خوب داشتیم، به خصوص یک ضد حمله عالی که از آن استفاده نکردیم. باید همیشه انرژی وجود داشته باشد. اما این چیزی است که در بازی‌‎های فوتبال اتفاق می‌افتد، گاهی اوقات شرایط در یک لحظه تغییر می‌کند.”

تساوی؟

بعضی وقت‌ها وقتی 1-0 پیش می‌افتید و گل دوم را نمی‌زنید، اتفاقی درون تیم می‌افتد. به همین دلیل است که زدن گل دوم بسیار مهم است و شما فوتبال را می‌فهمید، وقتی گل دوم را به ثمر نرسانید ممکن است اتفاقات ناراحت‌کننده‌ای رخ دهد.

جو ورزشگاه اشتوتگارت؟

این یک ورزشگاه عالی برای بازی بود، ما اینجا را دوست داشتیم. 20 هزار طرفدار دانمارکی و بسیاری از طرفداران اسلوونیایی جو ورزشگاه را عالی کردند و البته تماشاگران آلمانی هم خیلی خوب بودند. ما واقعا از آن لذت بردیم، من نمی‌توانم برای بازی بعدی صبر کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا