اخبار ورزشی

سرمربی الهلال: مطمئنم به فینال صعود می‌کنیم

سرمربی پرتغالی الهلال پس از شکست در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز اطمینان کرد که تیمش با پیروزی در بازی برگشت به فینال صعود خواهد شد.

ورزش3

به گزارش ورزش سه، ژرژ ژسوس در نشست خبری پس از شکست 4-2 برابر العین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما عادت ندارد مسابقات را بدون پیروزی پشت سر بگذارد اما ما در ریاض که برای کسب مجوز صعود به فینال تلاش خواهیم کرد‌. ما می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم.

او در ادامه در واکنش به اینکه الهلال اعتماد به نفس زیادی برای این بازی داشت، گفت: اعتماد به نفس ما بیش از اندازه نیست، اما در فوتبال نمی‌توان اتفاقات بازی را کنترل کرد‌. ما عادت نداریم چهار گل دریافت کنیم و سه پنالتی بدهیم، پس باید دلیل این اتفاق را پیدا کنیم و آن را اصلاح کنیم.

سرمربی الهلال افزود: زمان کافی تا بازی برگشت وجود دارد که طی آن مراحل ریکاوری بازیکنان را انجام خواهیم داد و آماده بازی برگشت خواهیم شد.

وی در مورد عدم استفاده از صالح الشهری از ابتدای بازی توضیح داد: در صحبتی که قبل از بازی با او داشتم، گفت که اگر به من نیاز داری، از حاضرم نیم ساعت بازی کنم. او از زمان آخرین مصدومیتش تا به حال در تمرینات گروهی ما شرکت نکرده و به همین دلیل در ترکیب اصلی حضور نداشت نداشت و تا امروز روی محل مصدومیتش یخ می‌گذاشت.

ژسوس درباره نحوه برخوردش با هواداران الهلال حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید و معنای علامتی که به آنها داد، گفت: من به آنها می گفتم که بازی برگشت در ریاض است و می‌دانم که بازی پر سر و صدایی خواهد بود و مطمئن هستم که در ریاض به فینال صعود می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا