اخبار ورزشی

سرقت بزرگ در لندن: مشتری غیرمنتظره ستاره ناراضی

پس از نمایش ضعیف رابرت سانچز در چلسی، هیئت مدیره و کادر فنی آبی‌ها به فکر خرید یک دروازه‌بان جدید در همین فصل افتاده‌اند و جدی‌‌ترین گزینه آنها ارون رمزدیل است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، بر اساس گزارش‌ها دروازه‌بان ملی‌پوش ۲۵ ساله انگلیس که فصل گذشته نقش کلیدی‌ای برای توپچی‌ها ایفا کرد و با آنها به نایب قهرمانی لیگ برتر انگلیس رسید، در این فصل به طور کامل نیمکت‌نشین شده است.

پس از آمدن داوید رایا از برنتفورد آرسنال به صورت قرضی، میکل آرتتا به مرور او را جایگزین رمزدیل کرد و دروازه‌بان انگلیسی کاملا از ترکیب ثابت توپچی‌ها دور شد.

آبی‌ها در این فصل در پست دروازه‌بانی ضعف‌هایی دارند و رابرت سانچز علیرغم ثبت چند کلین شیت، نتوانسته است اعتماد مائوریسیو پوچتینو را به دست بیاورد.

اشتباه مهلک او در بازی با آرسنال باعث شد دکلان رایس صاحب توپ شود و به راحتی دروازه خالی را باز کند. آرسنال پس از این گل جانی تازه گرفت و توانست بازی باخته را به تساوی برساند و از شکست بگریزد.

1944001

بن جیکوبز، روزنامه‌نگار انگلیسی می‌گوید چلسی امیدوار است از موقعیت رمزدیل و نیمکت‌نشینی او استفاده کند و او را به استمفوردبریج ببرد. این دروازه‌بان می‌داند که برای به دست آوردن شانس بازی در یورو ۲۰۲۴ باید در این فصل بازی کند تا بتواند نظر گرت ساوتگیت را به خود جلب کند‌

با این حال، چلسی برای جذب رمزدیل احتمالا باید موانع زیادی را از سر راه خود بردارد. آرتتا بدون شک تمایلی به فروش یک بازیکن تاثیرگذار به رقیب ندارد و همچنین ممکن است برنامه‌هایی برای بازگرداندن رمزدیل به ترکیب اصلی نیز داشته باشد.

1943999

گزارش‌های علاقه چلسی به این دروازه‌بان برای اولین بار در ابتدای سپتامبر منتشر شد و حالا به اوج خود رسیده است. البته آنها تنها باشگاهی نیستند که به او علاقه دارند؛ بایرن مونیخ نیز وضعیت رمزدیل را زیر نظر دارد و قصد دارد او را برای جانشینی مانوئل نویر به آلمان ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا