اخبار ورزشی

سردار: ده‌روسی در زمین خون می‌ریزد

حالا سردار در رم به چهره ای محبوب تبدیل شده و سایت رسمی این باشگاه به سراغ مهاجم ایرانی رفته و با او درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخته است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، شاید در ابتدا تصور نمی شد که سردار آزمون چنین عملکرد موفقی در ترکیب رم داشته باشد. مهاجم ایرانی با وجود دقایق کم حضور در زمین اما برای جالوروسی مفید بوده و علاوه بر گلزنی و پاس گل، او در بازی اخیر مقابل تورینو نیز یک پنالتی برای گرگ ها گرفت.

آزمون که پس از شادی گل جالب توجهش مقابل فروزینونه به شدت مورد توجه قرار گرفت و رسانه ها به تمجید از او پرداختند، بابت رفتار خوب و شخصیت دوست داشتنی که دارد، به بازیکن مورد علاقه هواداران تبدیل شده است.

وب سایت رسمی رم به سراغ سردار آزمون رفته و مصاحبه ای را با وی ترتیب داده است. سایت رم در ابتدای این مصاحبه نوشته است:

سردار آزمون دل همه را برده است. از کیفیتی که او به عنوان یک مهاجم ماهر و همه کاره در زمین دارد گرفته تا شخصیت مهربان و باوقارش در خارج از زمین.

او به راحتی وارد تیم جالوروسی شده و شبیه کسی است که سال ها در رم بوده است. لو لبخندی همیشگی را بر لب دارد، حتی زمانی که برای انجام این مصاحبه حاضر می شود، او از “یک جلسه تمرینی خوب و طولانی” خسته برگشته است.

بولت ذوب آهنخسته ای؟
کمی، آره. همانطور که می بینید من هنوز با شورت ورزشی هستم. تمرین را تازه تمام کردیم اما خوشحالم که در حال حاضر همه چیز برای ما خوب پیش می رود.

بولت ذوب آهنبه نظر می رسد که شما اکنون به خوبی در گروه جا افتاده اید. شما همیشه با همه شوخی می کنید، چه در زندگی واقعی و چه در رسانه های اجتماعی.
بله، من اینجا احساس می کنم در خانه هستم. با همه حال خوبی دارم در رختکن ما برندگان جام جهانی و بازیکنان در کلاس جهانی را داریم اما همه در یک زمین و کنار هم هستند. کنار آمدن با دیگران آسان است.

بولت ذوب آهنکاپیتان، لورنزو پلگرینی، در ابتدا چقدر به شما کمک کرد تا با جو تیم کنار بیایید؟
او بارها به من کمک کرد. پلگرینی مرد بزرگی است که همیشه به همه کمک می کند. لورنزو یک کاپیتان بزرگ است، نه فقط یک فوتبالیست فوق العاده.

1996550

بولت ذوب آهندر مقابل تورینو اولین بازی خود را در المپیکو در ترکیب اصلی آغاز کردید. چه حسی داشتی؟
من در ساعت 6:30 بعد از ظهر روز دوشنبه به همه آن افرادی که در استادیوم بودند نگاه کردم و فکر کردم که آنها چه کار می کنند! اما در واقع فکر می کنم زمان جزئیات جزئی است. حتی اگر مسابقه ساعت 8 صبح بود، ما به همین تعداد هوادار داشتیم. صادقانه بگویم، طرفداران اینجا باورنکردنی هستند. آنها برای هر بازی ورزشگاه را پر می کنند. اینتر، تورینو یا هر تیم دیگری، فرقی نمی کند. آنها همیشه پشت سر ما هستند تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از آنها تشکر کنیم و امیدوار باشیم که هرگز متوقف نشوند. آنها برای ما بسیار مهم هستند.

بولت ذوب آهنمربی، دنیله ده روسی، قبل از بازی با تورینو از شما خواسته چه کار کنید؟ او بعد از دیدار از شما تمجیدهای زیادی کرد.
وقتی با آنالیزور مسابقه به بازی نگاه می کنیم، رئیس به ما چند نکته تاکتیکی را گوشزد می کند. این به ما بستگی دارد که آنها را در اختیار داشته باشیم و در طول بازی به آنها عمل کنیم. آن دستورات خوب پیش رفت چون بازی را بردیم و سه امتیاز را گرفتیم.

بولت ذوب آهناز نظر تحلیلگران مسابقات، لیگ ایتالیا یکی از تاکتیکی ترین لیگ های موجود است. شما در روسیه، آلمان و اکنون سری آ بازی کرده اید. چه تفاوت هایی بین لیگ های مختلف مشاهده کرده اید؟
سری آ و بوندسلیگا بسیار رقابتی هستند. ممکن است از نظر جسمانی یا سرعت تفاوت هایی وجود داشته باشد، به همین دلیل است که برخی از بازیکنان ممکن است در یکی از این دو بازی بهتر عمل کنند، اما هر دو در سطح بالایی هستند.

بولت ذوب آهنآیا زمانی که در بایرلورکوزن بودید با رودی وولر ملاقات کردید؟ او یک اسطوره رم است و در کودکی بت دی روسی بود.
بله، چند بار او را دیدم. او یک فرد بزرگ و یک کارگردان عالی در فوتبال است. علاوه بر این در آن زمان بازیکن فوق العاده ای نیز بوده است. او در سال 1990 با آلمان قهرمان جام جهانی شد.

بولت ذوب آهنگفتی در دوران کودکی بازی های رم را در ایران از تلویزیون تماشا می کردی. به جز فرانچسکو توتی و ده روسی، بازیکنان مورد علاقه شما چه کسانی بودند؟
به غیر از توتی و ده روسی! حتی مادرم آنها را می شناسد و می داند که آنها اسطوره های بزرگ رم بودند. میرکو ووچینیچ را هم خیلی دوست داشتم.

بولت ذوب آهناو مهاجمی شبیه به شما بود – سریع و ماهر.
اوومم، او بهتر بود…

1996551

بولت ذوب آهنبازیکن دیگری از رم را به یاد داری؟
توجه من همیشه به مهاجمان جلب می‌شود، زیرا در آنجا بازی می‌کنم. [ادین] ژکو و [گابریل] باتیستوتا، اگرچه مشخصاً در دوره های مختلف در رم حضور داشتند ولی دو بازیکنی بودند که من به شدت آنها را تحسین می کردم.

بولت ذوب آهنو همانطور که گفتید مربیگری توسط ده روسی، یکی دیگر از اسطوره های رم چگونه است؟
چیزی که من را بیشتر در مورد ده روسی شگفت زده می کند این است که وقتی از بیرون به او نگاه می کنید، به عنوان یک بازیکن، مبارزی را می بینید، مبارزی که در زمین خون می ریزد. وقتی او را به صورت روزانه می بینید، مهربان، مودب، خوش اخلاق است. خیلی خوب است که چنین فردی را به عنوان مربی داشته باشیم. او انتخاب درستی بود. من همچنین احساس عمومی را که در اینجا ایجاد شده است، دوست دارم.

بولت ذوب آهنمنظورت چیه؟
«حس اتحاد. مالکان، لینا [سولوکو] و مدیریت همیشه به تیم بسیار نزدیک هستند. این کمک زیادی می کند و دستیابی به نتایجی را که اکنون به دست می آوریم برای ما آسان تر می کند.

بولت ذوب آهنرایان فریدکین (مالک رم) را دیدیم که در المپیکو قبل از بازی مقابل فاینورد از اتوبوس پیاده شد.
این درست است، اما این اتفاق در دفعات دیگری نیز افتاد، مانند بازی مقابل تورینو. واقعا خوب است. ما می خواهیم با همین روحیه ادامه دهیم. ما هنوز خیلی کار داریم، چه در سری آ و چه در لیگ اروپا. قدم به قدم پیش می رویم. کار ما از شنبه با مونزا شروع می شود. ما در تمرینات برای آن مسابقه آماده می شویم و این تمام چیزی است که اکنون به آن فکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا