اخبار ورزشی

سخت‌ترین روزهای سرمربیگری فراز (عکس)

سرمربی صنعت نفت آبادان در بازی دوستانه دیروز تیمش مقابل فولاد حرص و جوش کنار زمین خورد.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فراز کمالوند در شرایطی دوباره به آبادان برگشته و هدایت صنعت نفت را برعهده گرفته که این تیم اصلا شرایط خوبی ندارد؛ او تیمی را تحویل گرفته که ضعیف‌ترین آمار را در لیگ بیست و سوم ثبت کرده و در حال حاضر با 13 امتیاز در قعرجدول رده‌بندی قرار دارد و اصلی‌ترین گزینه سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

کمالوند که در مصاحبه اخیر خود هم اعلام کرده بقای نفت آبادان در لیگ برتر نیاز به یک معجزه دارد، امیدوار است کار غیرممکن را در اردوگاه برزیل ایران انجام بدهد و بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. اتفاقی که باعث شده او با انگیزه زیاد، تجربه سال‌ها مربیگری خود را به آبادان ببرد و تمام توان خود را برای کسب موفقیت به کار بگیرد.

این سرمربی باتجربه روز گذشته برای اولین بار در بازگشت به آبادان روی نیمکت نفت نشست و این تیم را مقابل فولاد در بازی دوستانه هدایت کرد. کمالوند که می‌داند تیمش از نظر فنی شرایط خوبی ندارد، با جدیت زیاد همه مسائل را زیر نظر گرفته و دیروز لب خط نیز حرص و جوش زیادی خورد.

سرمربی نفتی‌ها در طول بازی دوستانه با فولاد بارها سعی داشت به بازیکنان خود نکات تاکتیکی را گوشزد کند، او یک لحظه برای آنکه شاگردانش بتوانند خواسته‌های مد نظرش را در زمین پیاده کنند، آرام و قرار نداشت و نشان داد که انگیزه زیادی برای تغییر شرایط در صنعت نفت دارد.

با همه این تفاسیر اما کمالوند روزهای سختی را در پیش خواهد داشت؛ شاید بتوان گفت او سخت‌ترین دوران مربیگری خود را در صنعت نفت می‌گذراند و اگر بتوانداین تیم را در لیگ برتر با شرایط موجود حفظ کند، به قول خودش یک معجزه را محقق کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا