اخبار ورزشی

ستاره پرسپولیس گل صنعت‌نفت را تأیید کرد/ خداراشکر داور این گل را قبول کرد!

خبر ورزشی

پرسپولیس در دقیقه ۹۴ دیدار با نفت آبادان گل دوم را دریافت کرد تا پیروزی را با تساوی عوض کند. در همین حال برخی هواداران پرسپولیس معتقد هستند که این گل به اشتباه اعلام شده است. به همین منظور تصویر پایین در فضای مجازی منتشر شده، تصویری که برخی با استناد به آن می‌گویند توپ از خط دروازه پرسپولیس رد نشده است.

برخی نیز همچون حسین عسگری رئیس سابق کمیته داوران اعلام کرده‌اند، این توپ از خط دروازه تیم پرسپولیس عبور کرده و تبدیل به گُل شده است.

شاید بتوان گفت جالب‌ترین اظهار نظر مربوط به علیرضا بیرانوند باشد که در مورد گل دوم صنعت نفت و آیا اینکه توپ از خط رد شد یا نه، گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که کمک داور پرچم را زد و گل صنعت نفت را قبول کردند. تا جایی که من خودم توپ را دیدم از خط رد شده بود. دم کمک داور گرم که این گل را گرفت ما هم زیر فشار هستیم. همه تیم‌ها روی ما اعتراض می‌کنند اما می‌خواهم چیزی به تیم‌های دیگر بگویم متأسفانه بی‌احترامی‌ها خیلی زیاد شده است، بازیکنان خیلی راحت به همدیگر بی‌احترامی می‌کنند. فقط یک چیزی خطاب به بازیکنان و کسانی که خطاب به بازیکنان پرسپولیس و باشگاه حرف‌های تند می‌گویند، بگویم. این را بدانید که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بستند. این بازیکنان اینقدر قهرمانی آورده‌اند و قوی شده‌اند که هر باشگاه می‌آید به بازیکن ۲ میلیاردی ۳۰ میلیارد می‌دهد و باعث و بانی آن ما بازیکنان پرسپولیس هستیم که شما بازیکنان از تیم‌های دیگر پول خوب می‌گیرید. به خاطر این هم به آنها پول خوب می‌دهند و هزینه زیاد می‌کنند تا قهرمان شوند.

به هر حال این صحبت‌ها یک پوئن مثبت برای علیرضا بیرانوند محسوب می‌شود که به عنوان دروازه‌بان تیم پرسپولیس، حق مطلب را در مورد تیم شهرستانی صنعت نفت آبادان ادا کرد و گرچه طعنه‌هایی هم زد اما اعتراف داشت توپ از خط دروازه‌اش عبور کرده است.

در همین ارتباط بخوانید: عکس| جنجالی‌ترین تصویر دیدار پرسپولیس – صنعت نفت/ توپ از خط دروازه رد شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا