اخبار ورزشی

ستاره سپاهان برای پرسپولیسی شدن دست به کار شد!

خبر ورزشی

فرشاد احمدزاده ستاره ریزنقش سپاهان طبق قرارداد قبلی که با این باشگاه داشت، در پایان لیگ بیست و سوم بازیکن آزاد می شد و قراردادش با سپاهان به پایان می رسید. در اقدامی جالب اما احمدزاده به همراه یکی دیگر از بازیکنان سپاهان در میانه های فصل قراردادشان را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کردند. با این حال مبلغی را به عنوان پول رضایتنامه در نظر گرفتند که در صورت جدایی این پول باید به باشگاه سپاهان پرداخت می شد.

فرشاد در پایان فصل مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و مذاکرات خوبی هم با تیم سابقش داشت. احمدزاده از نظر مالی هم با پرسپولیس به توافق رسید ولی عدم دریافت رضایتنامه کار فرشاد را برای پرسپولیسی شدن سخت کرد. ماجرا از این قرار بود که  در قرارداد فرشاد احمدزاده با باشگاه سپاهان بند فسخ وجود دارد اما این قرارداد در سازمان لیگ به ثبت نرسیده و در قرارداد ثبت شده بند فسخ وجود ندارد.

همین موضوع در راه پرسپولیسی شدن احمدزاده گره انداخت و باعث شد باشگاه پرسپولیس نتواند از بازیکنی که مدت ها قبل با او به توافق رسیده بود، رونمایی کند. قرار شد احمدزاده خودش برای حل این مشکل و دریافت رضایتنامه از سپاهان اقدام کند و بعد از پرداخت پول مدنظر باشگاه سپاهان، بازیکن آزاد شود و قراردادش را با پرسپولیس به امضا برساند. توافقات نهایی فرشاد با پرسپولیس انجام شده و خود این بازیکن هم در تلاش است تا هرچه زودتر قرارداد رسمی اش را با پرسپولیس امضا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا