اخبار ورزشی

ستاره دانمارک بعد از حذف: احساس گناه می‌کنم!

راسموس هویلوند، مهاجم دانمارک، پس از حذف مقابل آلمان اعلام کرد که احساس گناه می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، راسموس هویلوند، مهاجم منچستریونایتد، پس از حذف دانمارک از یورو 2024 توسط آلمان، به احساس گناه خود اعتراف کرد.

دانمارک در یک شب طوفانی به میزبانی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا با نتیجه 2-0 مقابل آلمان شکست خورد.

این بازی مملو از جنجال بود، چون گل‌های هر دو تیم توسط VAR مردود شد و گل اول آلمان هم با ضربه پنالتی که توسط VAR اعلام شده بود، به ثمر رسید.

نتیجه این بازی به معنای صعود میزبان مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 و رویارویی با برنده بازی اسپانیا-گرجستان است، در حالی که دانمارک حذف شده و آلمان را ترک می‌کند.

هویلوند نتوانست در این بازی‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد و پس از این شکست اعتراف کرد که احساس گناه می‌کند. او در اینستاگرام خود نوشت:”راستش را بخواهید من واقعاً نمی‌دانستم از اولین یورویی که تجربه می‌کنم چه انتظاری داشته باشم.

حمایت از دانمارک در طول مسابقات همیشه یکی از نکات قابل توجه به عنوان یک دانمارکی بود، بازی برای این کشور غیرقابل توصیف بود. خیلی مشتاق بودم و خیلی دوست داشتم کشورمان را سربلند کنم.

به یکی از دوستانم پیام دادم که کمی احساس گناه می‌کنم. این یک ترکیب احساسی عجیب است، چون در آن احساس غرور هم وجود دارد.

واضح است که می‌خواستیم جام را به خانه بیاوریم، اما چیزی که همیشه برای من باعث افتخار است، چه به عنوان یک فوتبالیست و چه به عنوان یک دانمارکی: ما قرمز هستیم، سفید هستیم. ما با هم می‌ایستیم، در کنار هم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا