اخبار ورزشی

ستاره جهانی پاپ دنیا به بارسلونا پیوست

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، ال‌کلاسیکوی ۲۶ اکتبر (4 آبان) کم‌کم در حال شکل‌گیری است. طبق گزارش برنامه “تو دیراس” از رادیو RAC1، اد شیران به عنوان چهره‌ای انتخاب شده که در قالب همکاری با اسپاتیفای، روی پیراهن بارسلونا در دیدار مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نقش خواهد بست.

تولید محتوای تبلیغاتی این همکاری آغاز شده و اعلام رسمی آن در روزهای آینده انجام می‌شود. این خواننده بریتانیایی که آلبوم جدیدش به نام “Play” را روز جمعه منتشر کرد، جانشین هنرمندانی چون دریک، روزالیا، رولینگ استونز، کارول جی، کلدپلی و تراویس اسکات شده که پیش‌تر در ال‌کلاسیکوهای قبلی روی پیراهن بارسا حضور داشتند. 

شیران یکی از مالکان باشگاه ایپسویچ است و فصل قبل که این تیم در لیگ برتر حضور داشت، اغلب برای تماشای بازی‌هایش در ورزشگاه حضور داشت.

این همکاری ویژه به سنتی در دیدارهای لالیگا بین بارسلونا و رئال مادرید تبدیل شده است. تاکنون بارسلونا با این پیراهن‌ها سه پیروزی (با روزالیا، کلدپلی و تراویس اسکات) و سه شکست (با دریک، کارول جی و رولینگ استونز) کسب کرده است. اد شیران این فرصت را خواهد داشت تا در هفتمین فصل این سری از ال‌کلاسیکوهای موسیقی‌محور، نتیجه را به نفع بارسا تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا