اخبار ورزشی

ستاره آرسنال دوست ندارد ۱۰۰ دقیقه بازی کند!

دکلان رایس، هافبک آرسنال، جدیدترین بازیکنی است که درمورد وقت‌های اضافه طولانی این فصل اظهار نظر می‌کند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در هفته دوم لیگ برتر در خانه کریستال پالاس با نتیجه 1-0 به برتری دست پیدا کرد.

دکلان رایس که نمی‌خواهد درباره اهداف آرسنال در این فصل صحبت کند می‌گوید آن‌ها چالش‌های زیادی را پیش رو دارند.

رایس در مورد برد آرسنال مقابل کریستال پالاس گفت:”اگر می‌خواهید در لیگ برتر قهرمان شوید، اگر می‌خواهید در پایان صدر جدول را داشته باشید، کریستال پالاس از آن دسته تیم‌هایی است که باید مقابل آن‌ها شخصیت خود را برای کسب 3 امتیاز نشان دهید.”

1913469

جریان بازی؟

بازی را با آرامش دنبال کردیم. ما می‌دانیم که بازی در این ورزشگاه چگونه است. ما بازی را کاملاً کنترل کردیم.

وقت اضافه؟

ما می‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد(چه اندازه وقت تلف شده اعلام می‌شود) اگر زمان را تلف کنیم، کارت زرد دریافت می‌کنیم اما دیدن 7، 8، 9 دقیقه اضافه در پایان بازی ممکن است گاهی خسته کننده باشد.

پست مورد علاقه؟

من عاشق بازی رو به جلو هستم، دوست دارم گل‌های بیشتری بزنم. سرمربی من را در آن نقش می بیند، اما من را در نقش عمیق تری نیز می‌بیند، بنابراین خواهیم دید که در این فصل چه اتفاقی می‌افتد. ما مقابل ناتینگهام فارست با ترکیب 2-2-4 لوزی بازی کردیم، من در سمت چپ بودم. امشب من پشت مهاجمان بودم. در حال یادگیری روش‌های مختلف بازی در موقعیت‌های گوناگون هستم: چگونه به عنوان یک تیم ساخته شویم و بازی کنیم. برای بازی در آرسنال باید یکی از بهترین‌ها باشی.

آرسنال این فصل تا کجا پیش می‌رود؟

فعلا فقط 2 بازی گذشته است. برنامه سختی بعد از سپتامبر داریم. سال گذشته فشار زیادی روی آرسنال برای قهرمانی در لیگ وجود داشت. من به این باور دارم که چقدر جوان و تشنه موفقیت هستیم. چالش بزرگی در پیش است. بیایید به مبارزه و فشار آوردن ادامه دهیم و هر بازی را همانطور که وجود دارد، پیش ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا