اخبار ورزشی

ستاره‌های رقبای ایران را بشناسید!

5 تیم گروه‌ ایران بازیکنان شاخصی برای تقابل با تیم ملی در اختیار دارند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم‌ ملی ایران در حالی باید به مصاف تیم‌های قطر، امارات، کره شمالی، ازبکستان، قرقیزستان برود که ستاره‌های تاثیرگذاری در تیم‌های رقیب حضور دارند و ممکن است برای ایران در مسیر جام جهانی مشکل ساز شوند.

در ادامه به ستاره‌های احتمالی رقبای ایران در مسیر جام جهانی خواهیم پرداخت:

قطر
ستاره بی‌چون و چرای فوتبال قطر در مسیر صعود به جام جهانی امید اصلی آنها خواهد بود تا با تکرار درخششی که در جام‌ملت‌های آسیا داشت این تیم را برای دومین بار اما این بار خارج از خاک قطر به جام جهانی برساند و آنها دومین حضور خود را جشن بگیرند!

معز علی، بسام راوی، بوعالم خوخی و در صورت دعوت شدن عبدالکریم حسن دیگر ستاره‌های تیم ملی قطر هستند که مقابل ایران به میدان خواهند رفت.

ازبکستان
ستاره‌های نام آشنای آنها اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف را فوتبال‌دوستان ایرانی به دلیل حضور در استقلال و پرسپولیس به خوبی می‌شناسند، دیگر بازیکنان شاخص این تیم الدر شومرودوف، خوسانوف و البته چندین ستاره جوان این تیم عباس‌بیک فیض‌الله‌اف هستند که نسل خوبی را برای فوتبال ازبکستان به ارمغان آوردند و شانس بالایی برای صعود دارند.

2048436

امارات
تیم فوتبال امارات به نسبت گذشته ستاره شاخصی در میدان ندارد و در جام ملت‌های آسیا بازیکنان جوان این تیم درخشش خوبی داشتند که در صدر آنها شاگرد سابق فرهاد مجیدی در کلبا عملکرد خوبی داشت، سلطان عادل بازیکن 20 ساله تیم ملی امارات در قامت ستاره در این تیم درخشید و امید اصلی آنها در خط حمله خواهد بود و اماراتی‌ها به درخشش این بازیکن دلخوش کرده‌اند.

2048437

کره شمالی
هان کوانگ سون در تیم نه چندان قدرتمند کره‌شمالی که فاصله زیادی با تیم 10 سال پیش آنها دارد بازیکن شاخص‌تری است که در آکادمی باشگاه یوونتوس حضور داشت و در تیم‌های کالیاری و پروژا به میدان رفته است اما در حال حاضر به لیگ کره شمالی بازگشته و در آنجا توپ می‌زند و او هم در 25 سالگی با روزهای خوب خود فاصله دارد اما می‌تواند در این مسابقات تاثیر گذار باشد.

2048438

قرقیزستان
حضور بازیکنان دورگه و در صدر آنها مهاجم جوئل کوجو مهاجم اهل غنا از ستاره‌های شاخص تیم قرقیزستان است که عملکرد فردی فوق‌العاده‌ای دارد و در صعود این تیم به مرحله گروهی تاثیرگذار بوده است، حضور چندین بازیکن روسیه‌ای، هلندی، ازبک، بلاروس در ترکیب اصلی قرقیزستان از آنها یک تیم چند ملیتی ساخته است که به درخشش آنها امیدوار هستند.

2048439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا