اخبار ورزشی

زمان پایان فصل جاری و آغاز لیگ بیست و سوم

سهیل مهدی می‌گوید در صدد است رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فصل جاری را به طور توامان در اوایل مردادماه برنامه‌ریزی کند.

ورزش3

مهدی: می‌توانم در 15 روز عید هم بازی برگزار کنم، اما..

به گزارش “ورزش‌سه”، یکی از نکات قابل توجهی که سهیل مهدی با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی به آن پرداخت، زمان پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی بود.
او در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه درباره زمان پایان لیگ گفت:« فکر می‌کنم نیمه اول مردادماه پایان لیگ و همینطور فینال جام حذفی را داشته باشیم. جام حذفی و لیگ را با هم می‌بندیم.» 
سهیل مهدی سپس درباره اینکه چرا در صدد اتخاذ این تصمیم است، عنوان کرد:« من می‌توانم در تعطیلات عید بازی برگزار کنم. در این مدت هیچ پرواز و هتلی نیست.» 

مهدی در ادامه در واکنش به این سوال که هر سال لیگ شروع می‌شد و در فصل جاری لیگ قرار است در مردادماه تمام شود، اضافه کرد:«امسال قرار است اوایل مردادماه تمام شود.» 
مهدی در واکنش به اینکه زمان شروع مسابقات انتهای مردادماه خواهد بود، بیان کرد:« نه نمی توانیم و حداقل 7 هفته باید زمان داشته باشیم. در شهریورماه مسابقات آغاز می‌شود. زمانبندی نقل و انتقالات هم بهتر است آقای طاهری بیان کند و براساس فیفا تنظیم خواهد شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا