اخبار ورزشی

زمان احتمالی بازی سوپرجام بین پرسپولیس و سپاهان

خبر ورزشی

تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه هفته گذشته در فینال جام حذفی، مس رفسنجان را ۲ بر صفر شکست داد تا پنجمین قهرمانی خود در این مسابقات را به دست آورد.

با توجه به این موضوع تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باید دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان را برگزار کنند. البته تاریخ این مسابقه مبهم است.

زردپوشان دیار نصف جهان باید ۱۶ مرداد در مرحله اول پلی‌آف لیگ نخبگان از شباب الاهلی امارات میزبانی کنند و در صورت پیروزی یک هفته بعد برای صعود به این رقابت‌ها، در خانه الغرافه قطر به زمین می‌روند.

با این تفاسیر اگر برگزاری لیگ برتر در تاریخ ۲۵ مرداد قطعی شود، فرصتی برای انجام سوپرجام باقی نمی‌ماند و این بازی پس از گذشت چندین هفته از لیگ برگزار خواهد شد.

با این وجود اگر شروع لیگ به دلیل فراهم نشدن شرایط زیرساختی ورزشگاه‌ها به تعویق بیفتد، در آن حالت ممکن است سازمان لیگ بتواند سوپرجام را اواخر مرداد برگزار کند.

مدتی قبل کمیته انضباطی با توجه به حواشی دیدار برگشت ۲ تیم در لیگ برتر، با صدور حکمی تاریخی اعلام کرد بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان در فصل آینده لیگ برتر باید فقط با حضور بانوان برگزار شود که البته سازمان لیگ در نظر دارد سوپرجام را در زمین بی‌طرف برگزار کند و به همین دلیل باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی درخصوص حضور تماشاگران در این مسابقه خواهد گرفت.

 علاقه معنادار به سرمربیان خارجی در فوتبال ایران/ مربیان قهرمان ایرانی نیستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا