اخبار ورزشی

زانتی: اینتر نمی‌تواند با لیگ برتری‌ها رقابت کند

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، معتقد است باشگاه‌های ایتالیایی توان رقابت با باشگاه‌های لیگ برتری را ندارند.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، خاویر زانتی تایید کرد که لائوتارو مارتینز در اینتر خوشحال است و پیش‌بینی خود را در مورد بازار نقل و انتقالات تابستانی آینده و همین‌طور خروج اخیر ژوزه مورینیو از رم بیان کرد.

لائوتارو مارتینز با زدن 23 گل و ارسال 5 پاس گل در 31 بازی، یکی از بازیکنان درخشان اینتر در فصل جاری بوده است. اینتر از هفته‌های قبل به دنبال اقدامات اولیه برای تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلاست.

در مصاحبه با دازن ابتدا از زانتی سوال شد که آیا لائوتارو مارتینز در اینتر خواهد ماند یا خیر: “او و خانواده‌اش در اینتر خوشحال هستند، احساس تعلق زیادی را نشان می‌دهد. او نقش کاپیتان را به شکلی مثال زدنی ایفا کرده است. وقتی میلیتو در ریسینگ کار می‌کرد، ما او را دنبال می‌کردیم، من اغلب با او صحبت می‌کردم، پیرو آئوسیلیو گفت که او بسیار قوی است، مارتینز آن زمان 18-19 ساله بود. او وقتی سه گل در یک مسابقه به ثمر رساند، عجیب بود و گفت که از گل‌ها راضی است، اما از عملکردش نه! امکان داشت او به اتلتیکو برود، یکی از ایجنت‌هایش با من تماس گرفت و گفت که مشکلاتی وجود دارد. به او گفتم که فورا صحبت می‌کنیم و آن‌ها به میلان آمدند، سپس پیرو به آرژانتین رفت و قرارداد را با راسینگ تمام کرد. او هر سال پیشرفت کرد و حالا به بلوغ بسیار مهمی رسیده است.”

قهرمانی اینتر؟

همه بازیکنان احساس مهم بودن دارند، هرکسی که وارد شده به تیم کمک کرده است. کارلوس آگوستو و متئو دارمیان از این دسته بازیکنان هستند. همه می‌خواستند خودی نشان دهند، ما در نهایت بردهای زیادی به دست آوردیم چون باور داشتیم، این را بگویم که داویده فراتسی هم گل‌های تعیین کننده‌ای زد. سخت‌ترین کار ادامه دادن است، اما ما این کار را با همان روش و متواضعانه انجام می‌دهیم. اگر می‌خواهیم رقابتی باشیم، باید از چیزی که به دست آورده‌ایم، دفاع کنیم. ما یک گروه بسیار خوب داریم.

هماهنگی مدیریت و کادرفنی؟

نقل و انتقالات به امکانات و فرصت‌هایی که ما داریم، بستگی دارد. برای قهرمانی باید تیمی را خارج از زمین بسازید که با تیم داخل زمین یکسان باشد. وقتی قهرمان می‌شوید باید در لحظات سختی حضور داشته باشید. باشگاه باید از سیمونه اینزاگی حمایت کند، به او در یافتن راه حل کمک کند… اگر به مربی اعتقاد دارید، باید همیشه این کار را انجام دهید.

نقل و انتقالات تابستانی؟

اگر به فینال لیگ قهرمانان اروپا نگاه کنید، به نظر می‌رسد که هیچ شکافی وجود ندارد، اما در واقعیت، وجود دارد. ما نمی‌توانیم در بازار با لیگ برتر رقابت کنیم، اما باید سعی کنیم جایگزین‌هایی پیدا کنیم، بازیکنانی را بیاوریم که می‌دانیم می‌توانند پیراهن اینتر را بپوشند و در تیمی با فشار و اهداف زیاد بازی کنند. هرکسی که جذب کردیم با ما هم عقیده بود، امیدواریم هرکسی که می‌آید به پیشرفت تیم کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا