اخبار ورزشی

رونالدو، بی‌توجه به جنجال‌ها در تمرین النصر

تیم النصر پس از استراحت یک روزه‌ای که لوئیز کاسترو به بازیکنانش داده بود، تمرینات آماده‌سازی خود را برای رویارویی با الحزم از سر گرفت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال النصر روز یکشنبه در هفته بیست و یکم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 3-2 الشباب را شکست داد. پس از این مسابقه لوئیز کاسترو یک روز به بازیکنان خود استراحت داد تا ستارگان النصر از امروز تمرینات آماده‌سازی خود برای دیدار مقابل الحزم آغاز کنند.

در این تمرین، دیوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیایی النصر که در جریان بازی با اینتر میامی در جام فصل الریاض دچار مصدومیت شده بود، پس از بهبودی کامل از مصدومیت، در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد.

لوئیز کاسترو که تنها دو روز تا دیدار برابر الحزم فرصت دارد، روی تمرینات ریکاوری تیمش تمرکز کرد تا بازیکنانش را برای کسب پیروزی در این دیدار و نزدیک شدن به صدر جدول آماده کند.

تمرینات گروهی النصر همچنین شاهد حضور کریستیانو رونالدو نیز بود. ستاره پرتغالی در شرایطی در این تمرین حاضر شد که پیش‌بینی می‌شود کمیته انضباطی پس از بررسی حرکت غیراخلاقی او به سمت سکوها بعد از پیروزی 3-2 مقابل الشباب، در روز سه‌شنبه یا چهارشنبه حکم نهایی درباره او را صادر کند.

اما سلطان الغنام، مدافع مصدوم النصر، با توجه به حضور در کلینیک باشگاه برای دنبال کردن جلسات درمانی خود در این تمرین غایب بود‌.

لازم به ذکر است که النصر با پیروزی مقابل الشباب امتیاز خود را به 52 رساند تا با 7 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین در رتبه دوم قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا