اخبار ورزشی

رودری: برای بازی آلمان سلاح‌های خودمان را داریم

رودری، هافبک اسپانیا، می‌گوید آن‌ها آماده بازی با آلمان هستند و از طرفداران‌شان درخواست حمایت ویژه در این بازی را داشت.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، رودری با گل تاثیرگذاری که مقابل گرجستان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پس از گل به خودی لو نورماند، رودری موفق شد گل تساوی را برای اسپانیا به ثمر برساند که پس از او فابین روئیز، نیکو ویلیامز و دنی اولمو گلزنی کردند تا اسپانیا در نهایت 4-1 برنده شد و حریف آلمان در مرحله بعدی شود.

رودری پس از بازی گفت:”ما از ابتدا می‌دانستیم، شاید آن‌ها مانند تیم‌های دیگر نامدار نباشند اما ما را به دردسر می‌اندازند، در نیمه اول بازی موقعیت‌هایی داشتیم، حیف شد که آن‌ها اول گل زدند اما ما برگشتیم. من به این تیم افتخار می‌کنم. می‌دانستیم که پیچیده‌تر از بازی‌های قبل خواهد بود، چون بیشتر می‌دویدند و هواداران‌شان هم حمایت زیادی نشان دادند.”

گلزنی؟
من باید بیشتر روی در مناطق(نزدیک به قوس محوطه جریمه) حضور داشته باشم، آنها دو بازیکن داشتند که از این توپ دور بودند و فضای خوبی را ایجاد کردند. اولین باری که توپ به سمتم آمد، توانستم آن را کنترل کنم و ضربه‌ای به آن بزنم. آن‌ها بدون اینکه کار زیادی انجام دهند یک گل به ثمر رساندند، اما ما بلوغ خود را نشان دادیم و اگر بخواهیم بیشتر پیش برویم، باید شرایط را بهتر کنیم.

بازی با آلمان؟
آن‌ها در خانه بازی می‌کنند، ما سلاح‌های خودمان را داریم، باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم، هواداران ما باید بیایند و از ما حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا