اخبار ورزشی

رقابت مجازی و گمانه‌زنی‌ها زودتر از آغاز نقل و انتقالات!

در شرایطی که فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با برگزاری فینال جام حذفی رسما به پایان می‌رسد اما تب نقل و انتقالات در فضای مجازی داغ شده است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، فصل نقل و انتقالات تابستانی برای برخی از هواداران فوتبال در ایران استرسی کمتر از کوران مسابقات ندارد. هواداران خریدهای باشگاه را یک رقابت کامل با حریفان سنتی می‌دانند و دل‌شان نمی‌خواهد تیم محبوب‌شان تضعیف شود.

پرسپولیس اولین نقل و انتقالات تابستانی پس از خصوصی‌سازی را سپری می‌کند و در شرایطی که این باشگاه به کنسرسیومی از بانک‌ها واگذار شده اما به نظر می‌رسد همان مشکلات مالی فصل پیش باتوجه به سقف بودجه و عدم تسویه حساب با اعضای تیم، برای تیم قهرمان دوباره تکرار شده است.

در این شرایط تنها موضوع قطعی برای پرسپولیس خداحافظی سرمربی برزیلی پس از قهرمانی است و درحالی که این باشگاه با موضوع مهم انتخاب سرمربی دست و پنجه نرم می‌کند، جدایی ستاره‌های بدون قرارداد نیز بر نگرانی‌ هواداران پرسپولیس افزوده است.

این روزها هواداران و کانال‌ها و صفحات مجازی به پیشواز نقل و انتقالات رفته‌اند و این در حالی است که هنوز به طور رسمی پنجره تابستانی شروع نشده و فصل فوتبالی به طور رسمی با مشخص شدن قهرمان حذفی به پایان می‌رسد.

حالا هواداران، مالکان جدید باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشته‌اند تا با بازیکنان جدید قرارداد ببندند یا تمدید کنند و اصلا نمی‌پذیرند که پرسپولیس پس از واگذاری با مشکلات مالی دست به گریبان باشد.

استوری‌های مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند هواداران پرسپولیس را نگران کرده و بعید نیست این اتفاق و اعتراضات مجازی توسط دیگر بازیکنان هم ادامه‌دار باشد. باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس که در پنجره زمستانی موفق عمل کرده بود در اولین گام نقل و انتقالات سرنوشت ساز تابستانی چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا