اخبار ورزشی

رسمی: سیتی برناردو سیلوای دوم را خرید

منچسترسیتی اعلام کرد جرمی دوکو، وینگر بلژیکی باشگاه رن را با قراردادی پنج ساله به ارزش 65 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

ورزش3

به گزارش “ورزش سه”، جرمی دوکو وینگر بلژیکی 21ساله باشگاه رن با حضور در دفتر منچسترسیتی قراردادی پنج ساله امضا کرد تا از این پس شاگرد پپ گواردیولا باشد.

دوکو سه فصل گذشته را در لیگ یک بازی کرده و در 75 مسابقه در این لیگ موفق شده بود 10 گل به ثمر برساند. وینگر بلژیکی به دلیل تکنیک بالا و دریبل‌های تماشایی‌اش در فرانسه محبوب شده بود.

جرمی دوکو امروز پای قراردادی پنج ساله با ارزش 65 میلیون یورو را با منچسترسیتی امضا کرد و به سایت باشگاه گفت:” امروز برای من روز بزرگی است چه از نظر فردی و چه از نظر حرفه‌ای. سیتی بهترین تیم دنیا است و پیوستن به آنها اتفاق خاصی است”.

1915060

دوکو سومین خرید تابستانی تیم پپ است. پیش از او ماتئو کواچیچ از چلسی و یوشکو گواردیول از لایپزیش به سیتی پیوسته بودند. در کنار سیتی چند تیم لیگ برتری از جمله وستهم، تاتنهام و چلسی هم امسال تابستان به جذب این وینگر بلژیکی علاقه نشان داده بودند.

سایت منچسترسیتی در بیانیه‌ای که بعد از جذب جرمی دوکو منتشر کرد از او به عنوان ستاره‌ای آینده‌دار یاد کرد که به عنوان وینگر عملکردی درخشان داشته و یکی از هیجان‌انگیزترین ستاره‌های جوان فوتبال اروپا است.

1915061

دوکو فوتبال را از کشورش با باشگاه اندرلخت آغاز کرد و در سال 2018 درحالیکه تنها شانزده سال سن داشت برای تیم اول باشگاه بازی کرد. او در ژانویه 2020 به رن پیوست و از این پس در منچسترسیتی بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا